Eihän Skodaa vihata. Mistä tämmöinen erikoinen ajatus on edes tullut julki? Aatteen puolesta toimimme ja ajamme itäautolla.
Ei vihattu Ladaa, Warrea eikä Moskovitshiäkään ennen, puhumattakaan Volgasta. Korkeintaan hyväntahtoisesti vain ajateltiin rahvaan autovalinnoista ja jos sellainen ilmestyi eteen niin ohi vain. Idealoginen syy ei välttämättä ollut edes auton valinnan syy vaan itäautoja ostettiin halvan hinnan takia ja tietoisesti tekniikan laadusta välittämättä. Sen takia Skodakin käy nyt kaupaksi.
Kokonaan toinen asia on se että vieläkin Skodan omistaminen johtaa tunteeseen itäauton omistamisesta ja siitä johtuen selittelyyn itäauton hankinnasta. Mutta meille aatteen veljille, tovereille tämä on ihan haluttu tila ja mielellämme rakkaasta harrastuksestamme puhumme.
Skodaa ei vihata, aatteen puolesta ajamme skodalla
13
<50
Vastaukset
- HolistiNeroudenHuippu
Melkoinen filosofi, vapise Saarinen.
- Larvanto
Sulla menee roolit sekaisin. Ei kyllä ensimmäisen kerran.
Kumpaa nyt esität? Upealla länsiautolla Skodia ohittelevaa, vai sitä aatteen puolesta Skodalla ajavaa?- Asian_tarkistaja
Riippuu vuorokauden ajasta nuo aloittajan mielipiteet.
- Larvanto
Asian_tarkistaja kirjoitti:
Riippuu vuorokauden ajasta nuo aloittajan mielipiteet.
Jos niitä nyt mielipiteiksi voi nimittää. Trollihan ei ole mistään mitään mieltä, kunhan saa naurut...
- aatteen_mies
Hienoja aatteita varmaan? Vapaapalokunta-aate, alkiolainen nuorisoseura- ja raittiusaate, suojeluskunta-aate, ...
- Toyota_Hybrid1
eihän varmaan kukaan siis vihaakkaan skodia, sehän on sellainen tee-se-itse ajoneuvo joilla on vankka harrastajakunta suomessa.
- Toyota_Hybrid1
Tee-se-itse-ajattelua, siis tämä skodakritiikki. Kun Skoda on jo keksitty, käytän kaiken tarmoni osoittamaan, että se on keksitty väärin.
- Länsiautot
Niin skoda: sehän on itäauto. Itse käyn töissä ja en skodalla siksi aja.
- aikansa_kutakin
Minäpä en käykään enää töissä, mm. siksi en aja Skodalla.
- Itäautot
Niin mersu: sehän on länsiauto. Itse käyn töissä ja en volvolla siksi aja.
- ajan_Skoda-ratikalla
aikansa_kutakin kirjoitti:
Minäpä en käykään enää töissä, mm. siksi en aja Skodalla.
Minä käyn töissä ja kurjemmilla keleillä ajan Skodalla, muutoin kävelen duuniin ja duunista.
Itäautot kirjoitti:
Niin mersu: sehän on länsiauto. Itse käyn töissä ja en volvolla siksi aja.
Mikäs pohjoisautossa noin nyppii?
- huhuh
Volvossa lukee "Made in Hong Kong" , ***ttu kun naurettiin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa652339En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321734- 101574
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741555Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151518Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681377- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91074- 20999