Millainen paikka on Pyhäsalmi. Tässä kesälomareissuu suunnitteilla
ja mietin et jos reitti jostain Pyhäsalmen tienoilta menis niin onko siellä mitään hyviä yöpymispaikkoja ,ruokapaikkoja jne vai kannattaako tuupata kaasuläppää enemmän auki
ja jatkaa jonnekkin muualle.
Millanen paikka on Pyhäsalmi.
12
166
Vastaukset
- Kiuruveteläenen
Ei osata sannoo kun se ei ou tatä Pohjoes-Savvoo, eikä myö olla millonkaa nii ettäällä kottoo ies käätykää.
- pottukukko
jos, oot nainen, ja otat yhteyttä, niin, "kaluatuletsaamaan", taattu, on,, kerro "vaimolles" jos oot mies, jos naonen, niin "helppohomma"
- Lomareissuupukkaa
Haha. Olipa erittäin avartavia vastauksia. Vaikuttais ensinäkemältä että joku vääräleuka savolainen tai sit joku etelän varis kommentoi.
Kiitoksia asiallisista ja piristävistä vastauksista.
Nyt tiedämme että Kuopioon käy tiemme. - salamipyhä
Vääräleukasavolaiset kommentoivat varmaankin juuri siksi, että osoitit kysymyksesi savolaisten palstalle. Pyhäsalmi kun ei ole savossa, vaan Pohjois-Pohjanmaalla. Mutta tervetulloo vuan universumin navalle (Kuopin tori).
- 30kmkiuruveeltä
Pyhiksellä kiihkeimmät pohojanmaalaiset jota muistetaan mainita joka asian käänteessä.
- jyskä
Ei sitä pysty tiälä sanomaan.
- entkiurukas
Tervetulloo Pyhäjärvellä Puolet meistä Savolaisia Minäkin Puoliksi Kiurukas .Ee Hoettoo Mittää
- jyskä
entkiurukas kirjoitti:
Tervetulloo Pyhäjärvellä Puolet meistä Savolaisia Minäkin Puoliksi Kiurukas .Ee Hoettoo Mittää
Ei kannata uskoo tuota,kun ei savon murretta kunnolla ossoo.
- entkiurukas
jyskä kirjoitti:
Ei kannata uskoo tuota,kun ei savon murretta kunnolla ossoo.
On tietenkin murre sekottunut olen syntynyt pyhäjärvellä ,Isäni on Kiuruvedeltä muuttanut tänne siksi olen puoliksi Kiurukas.täälä on hyvät majoituspaikat ja ruokapaikat suositan Marjoniemen Lomakylää!
- jyskä
Voep ollakkii vaan aekakovia ootta sättimää toesianna .Sillon varsinnii kun teillä sattu se " miljoonavahinko. Se ol melekosta. Anto aeka ankee kuvan seuvvusta.
- entkiurukas
jyskä kirjoitti:
Voep ollakkii vaan aekakovia ootta sättimää toesianna .Sillon varsinnii kun teillä sattu se " miljoonavahinko. Se ol melekosta. Anto aeka ankee kuvan seuvvusta.
Sellaisia ovat Pohjalaiset. valitettavasti
- Hyvveeoli
Ennen oli Pyhäkkäät ponun ykkössii jalostuksessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764