Suonenjoella tuntuu olevan kadut todella huonossa kunossa, miksi jään annetaan kasvaa kaduille, isoja monttuja ja epätasaisuuksia? Alusterää ei ole kaupungin kuorma-auto käyttänyt koko talvella.
Tuollaiset kadut syö jo autojen niveleleitä ja pusliakin.
Älytöntä on katuosaston meno. Kaupunki ostaa muutaman vuoden välein uuden catin pyöräkoneen useilla sadoilla tuhansilla euroilla pienelle kylälle ja kadut tässä kunnossa! Voi sano että on priosisointi vähän enemmän hukassa.
Katujen kunnossapito talvella, keskustan ympäristö
5
105
Vastaukset
- olkaakseli
Älä valita ..kukaan mummo ei oo juuttunut sutimaa yöks kadulle ja osta parempi auto ittelles.Opettele lukemaan koneen merkki ensin oikein ees,KÄY muuallakin katuja katsoo onko pöytälautaa tiet..Katumestarin luo voi mennä omalla naamallaan kertomaan jos nii kauheeta on.
- outo_elämä
Mikähän suakin riivaa, kun pitää olla noin epäkohtelias?
- asiassa
Olen samaa mieltä huonosta katujen kunnossapidosta. Tämä talvi on poikennut edellisistä talvista ja miksi?
Niinpä, kalustoa on kyllä . Töiden jaossa häikkää ? Olen myös kyllästynyt koska ajan sähkömopolla .Lopettaa koko sana kaupunki . Pieni pitäjä tämä on . Palvelut karkaa, surkeaa todella. Kallista kaupunki imagoa pidetään yllä.
Päättäjistä puolet pois, koska EU-sanelee ehdot ?
Kompuroidaan näillä "kaduilla".- Lads
No ehkä ei vaan ammattitaito riitä johdolla, jätkät kyllä tekee mitä määrätään, mutta kaupungin johto säästää palkoissa ja ylityökorvauksissa.
Antti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709