Ripsiväri lasketaan nesteeksi, entä huulipuna?
Turvatarkastus ja nesteet
6
90
Vastaukset
- Ainamukana
Kiinteä huulipuna ei ole nestettä.
- NesteetMukana
Kiinteä huulipuna on geelimäistä ainetta, samanlaista mihin kategoriaan esim. hillot ja marmeladit lasketaan.
Lyhyesti, lasketaan myös nesteeksi. Samoin joulutortut, niissä kiinteää luumuhilloa.
- Sotamaalaus
Laita pussiin tai maalaa reilusti kunnon kerros.
- Turharaahatamukana
Kaikki mitä voit levittää lasketaan nesteeksi. Yleensä matkakohteestakin voi ostaa kaikkea tarvittavaa.
- Ainamukana
Minulla on aina mukana parikin huulipunaa käsilaukussa. Koskaan en ole niitä laittanut muovipussiin eikä asiaan ole puututtu millään lailla. Nestemäinen huulikiilto on toinen juttu; se pussiin.
- Mömmö
no ei varmasti ole neste perushuulipuna!
Tietty viranomaiset voi päättää melkein mitä haluavat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745