Yhdysvallat käyttää kemiallisia-aseita Syyrian Isisiä vastaan

Abrahamm

, valkoisella Fosforilla, joista jäi läjäpäin siviileitä !?

(KUka yleensä aseisti Isisiä siinä toinen arvoitus, Juutalaistenkin asekauppa ko !`)

10

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terroristivaltiousa

USA on käyttänyt kemiallisia aseita mm. Vietnamissa ja Kolumbiassa. Se ei ole mitään uutta.

• Abrahamm

Hyvä että Yhdysvallat hävitetään maantasalle, joten Jenkkimieliset muuttakaa sinne pian !?

• vanhus

Harmittaako kun kommunismi häviää maapallolta lopullisesti, Aina kädet toisten taskussa, Kerjäläisetkin pyytää tarpeeseena

• Anonyymi
        vanhus kirjoitti:

Harmittaako kun kommunismi häviää maapallolta lopullisesti, Aina kädet toisten taskussa, Kerjäläisetkin pyytää tarpeeseena

Kyllä harmittaa! USA ja vstaavat kapitalistit ovat ne, joiden kädet ovat toisten taskut ja lopulta muutam prosentti väestästö omista lähes kaiken varallisuuden.

Juuri tätä yrittivät kommunistit estää.

Mutta sinunlaisilla ei rittää ymmärrys kokonaisuudesta.

• Abrahamm

Eikö kummallista kun Trumppi ei hyväksy Venezuelan valtiollista öljyyhtiötä, mutta Norjassa sen hyväksyy varauksetta !? Sellaista on maailma Eskoseni !?

• Anonyymi

Syyrian pommituksista vastuuseen Israeil, Ranska ja pääterroristi Yhdysvallat, jos ei muuta kuin tuhoamalla tuhkaksi !?

• Kränkkymaakari

Tärkeintä on muistaa että USA on aina ollut hyvyyden puolella ja kaikissa toimissaan edistänyt vain rauhaa ja oikeudenmukaisuutta - senhän todistavat jo lukemattomat Hollywood -elokuvat. Lisäksi: USAn sydän huokuu pelkkää rakkautta kaikkia maailman kansoja (ja heidän luonnonvarojaan) kohtaan.

• Anonyymi

Olipa taas lapsellinen kirjoitus. Sinun maailmankuvasi on pohjimmiltaan uskonnollin ja musta-valkoinen. Yhdysvallat on sinulle kaiken pahan ilmentymä. Tällä palstalla muilla kirjoittajilla on realistisempi maailmakuva. Jokainen maa on joskus oikeassa ja joskus väärässä.

Tsemppiä kirjoittamiseen! Sinä tarvitset sitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Olipa taas lapsellinen kirjoitus. Sinun maailmankuvasi on pohjimmiltaan uskonnollin ja musta-valkoinen. Yhdysvallat on sinulle kaiken pahan ilmentymä. Tällä palstalla muilla kirjoittajilla on realistisempi maailmakuva. Jokainen maa on joskus oikeassa ja joskus väärässä.

Tsemppiä kirjoittamiseen! Sinä tarvitset sitä.

Sepä persu älähtää johon kalikka kalahtaa😁

• Anonyymi

Palstanatsi kunnostautuu jälleen avauksessa. Löytyi suurimmat pahantekijatä: juutalaisetpa tietenkin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      52
      2100
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1660
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1444
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1436
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1394
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1305
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1098
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1014
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      982
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe