Sikalan Sirkka ja Pertti on sitä mieltä, että hautaankin pitää eläkkeen juosta.

aamuntuima

https://www.is.fi/politiikka/art-2000006024789.html
Kepulaisesta tuli pintaan se ahneus, mikä maaaisörvelöille on tyypillistä, rahaa pitää tulla vaikka kaivettu hauta täyttyy jo entisestä. Ja vielä siten,että se tulee veronmaksajilta.
No kokoomuksessa se on perinne, tuo ahneus.
Mutta asiaa käsitellään ja sitä ollaan poistamassa, mutta kaikki tukirahapellet ei ole samaa mieltä.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tukirahaTauno

no myöhän se elätettään kaik suomen kaapuntit ja ei se viärin o jos nostettaa
      kaikkee tukirahhaa
      minnäin viimmo syksnä knnin pellon
      no on siinäi jo vuuven työt
      heh hee hee

• Pqrstuv

Miksi pitää olla eri eläkejärjestelmä yhtä ammattikuntaa varten? Meille, joita he edustavat, eläke kertyy prosentteina ansaitusta tulosta ja "sopeutumiseläkettä" saadaan 300 päivää, sekin pohjautuu viimeisimpään ansiotuloon. Eikö saman pitäisi kelvata heille.

• urpokyssyy

Kun on tottunut saamaan ilmasta rahaa, niin miks ei

• voivit

Ahneus, ahneus ja päätetään, että verotetetaan n 600 euron peruspäivärahaa 20%. Ahneet miettii samalla, että nostetaan köyhän verotusta lisää ja lasketaan isojen tulojen verotusta miljardin verran.

• porvariporvari

Mutta porvari on porvari !
        Kepulaisethan on ollut konnia ikänsä.
        Sipilä teki hallituksen, joka kurjuutti " ihmisroskia" entisestään.
        Ja kaveri on muka uskova.

• VeiVei
    • Funlandiankansalainen

Kansan yhteinen kassa on ollut aina kepulistien ja näsien sydäntä lähellä. Ko tapaus kertoo tekijästän paljon. Muutaman saturaisen vuoksi ollaan valmiit tuhoamaan se vähäinenkin jällejjä oleva oma poliittinen maine kannajiensa keskuudessa. 6000 €/kk eläkettä ei riitä näille kepulisteille ja näsille, joiden poliittinen ura keskittyi hyvinvointivaltion alasajoon.

• Oletko puna-agitaattori vai muuten vain taukki ??

Kyseiset kaksi kansanedustajaa eivät itse hödy tuosta euroakaan. Molemmat siirtyvät vanhuuseläkkeelle kauden päätyttyä.

• Turha.eukko.ulos
        kuhanhäntäkysyn kirjoitti:

Oletko puna-agitaattori vai muuten vain taukki ??

Kyseiset kaksi kansanedustajaa eivät itse hödy tuosta euroakaan. Molemmat siirtyvät vanhuuseläkkeelle kauden päätyttyä.

Eivät hyödy euroakaan, joten miksi he puuttuvat asiaan joka ei heitä koske?

Anttilan avautumiset milloin mistäkin ovat olleet turhia ja hyödyttömiä, usein jopa naurettavia, joten hyvä että viimein älyää jättää eduskunnan. Lähtöä on odotettu jo 10 vuotta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      42
      2026
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1640
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1434
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1396
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1211
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1068
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      971
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      942
    Aihe