On se hyvä että sote kaatui ja nyt keskustalaisien on turha vaaleissa toivoa minkäänlaista menestystä,ovat unohtaneet täysin maanviljelijätkin.
Keskustan alasajo
9
133
Vastaukset
- jumy67
No ei täs ny vassareita aleta sentäs äänestään.
- täältätähän
Pitäiskö sitten äänestää Rinteen porukkaa, joka laittaa lihaankin lisää veroa?
- Tuulipukukansaeitiedä
Tai populistipersuja, tuulipukukansaa. Pistä makkarat torille niin johan lippalakkikansa kokoontuu. "Mulle, heti nyt kaikki"- tyylillä ei vaan menestystä. Ja takki kääntyy kuitenkin.
- OulunMatumiehet
Paras se on vaan äänestää Perussuomalaisia.
- Anonyymi
Keskustan kannatus 13,8 prosenttia.
Niin siinä käy, kun koko eduskuntaryhmä,alistuu atoritäärisen johtajan hallintaan. Oli yksimielisyyttä, joka oli tekemällä tehtyä. Pahaa mieltä ei purettu, vaikka esimerkiksi Berneri nimettiin ministeriksi.- Anonyymi
Noh, nyt on terapiassa koko keskustapuolue.
- Anonyymi
13,8 prosenttia keskustan historian alhaisin kannatusprosentti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774