kaverilla on mutta onko tavallista kummempi?
atlas pilot watch kellot jotain parempia kelloja?
17
<50
Vastaukset
Roskaa.
Osta äly-känny.
Suosittelen Nokia 9 PureView
H.- riskimiesf
Käsittääkseni nuo on parempia kelloja.
Ne ovat kalliimpia kelloja.
Aika on ajannut kelloista ohitse.
Osta tuo Nokia.
Se on vielpä vähän SF.
Sillä saat nimittäin paljon enemmän kuin pienellä kellolla.
Halvemmallakin jopa.
H.- Asko751t
https://www.youtube.com/watch?v=aPxEy05qkg0
nolla euroa - Rolex-on-skeidaa
Ei ole kummenpi lehmänkelloa.
Pääasia että kilkattaa kalkattaa ja kertoo aikaa.- Paha-kello-kauaksi
Mikään kello ei oo parempi
vain toinen on kalliinpi toista. - SuomeksiKirjoitetaan
Suomeksi: "kalliimpi".
SuomeksiKirjoitetaan kirjoitti:
Suomeksi: "kalliimpi".
Totta. Minullakin vain sveitsiläine kello, maksoi 800 euroa, on nyt piirongin laatikossa, koska paristot voi vaihtaa vain tietyt liikkeet, siksi ranteessani kulkee Dyberg&Kern.
- llooiittrrr
keskihintanen toi on.
- mimmimum-..mi
Mitä tosiaankaan enää tekee kellolla...puhelimesta näkyy tarkka aika...voi laittaa herätykset sun muut...ellei sitten halua brassailla jollakin hienolla kellolla....Kellokauppa on aika ahtaalla nykyään ...juttelin yhden pienen kello-ja kultaliikkeen omistajan kanssa joka laittaa nyt "pillit pussiin" ja lopettaa liikkeen.
- Pitääkö-Alen
Eikö hän laita kelloja pussiin?
- sirke
En pidä kelloista ranteessa enää, jopa epämiellyttäviä pitää.
- MihinTarjoaisin
Olen miettinyt, minkä arvoisia ovat kultaiset naisten rannekellot nykyisin.
Minne niitä kannattaisi tarjota?
Mistä saisi parhaan hinnan?- VoisinEhkäOstaaKoruksi
Onko kultakelloja tarjolla divarissa?
- MaksaisikoJokuAntiikista
En tiedä, minulla on kaksi kaunista kultaista naisten rannekelloa.
- KaapistaLöytyy
Ja miesten antiikkinen vedettävä Longines.
En tiedä kelloista paljonkaan, isäni oli "vanhan liiton miehiä" vain kunnon sveitsiläinen kelpasi.
Tyttärenpoikani säästi lahja- ja viikkorahansa, halusi tietenkin Applen älykellon ja sai sen. Isänsä on tekniikan tohtori, professori, heillä aina kaikki viimeiset tekniset härpäkkeet, joita mummo vain ihmettelee. Yritän jotenkin pysyä kärryillä, yhä useammin huomaan pudonneni. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1133091- 121996
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371875Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3981742Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211651Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681467- 1201301
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91166- 201049