5.1 ongelmia

Paskankomyivätgigantissa

Ensin oli ongelmana että ei ilmoittanut mitään saapuneista viesteistä, kuin vasta sitten kun avasi kyseisen sovellutukset.
Kävi huollossa ja nyt toimii siltä osin paremmin mutta ei vieläkin kunnolla. Välillä ilmoittaa vain värinällä saapuneesta viestistä, ei äänimerkillä.
Facebookiin saapuneista viesteistä ei Ilmoita mitään.
Nyt tuli uusi ongelma. Huomasin tänään että se kuumeni aika paljon ja akku menetti varausta nopeasti. 4 tunnin aikana puhelinta en käyttänyt, ja vain yksi soittoyritys oli tullut sinä aikana. Akun varaus oli pudonnut 60% nollaan ja puhelin sammunut.
Oli huoneenlämmössä, ei kylmässä.
Onko ollut vastaavia ongelmia?
Tämä on 4 kk vanha, ja vaikuttaa aika sitkeällä muutaman Samsungilta jälkeen.

7

808

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noknok

Joku tärkeä Android päivitys asentamatta-asentumatta.
      Jos ei halua maksaa datasta,avoimeen Wi-Fi verkkoon päivittämään Käny.
      Kun ostin jokin aika sitten Nokia 1,se päivitteli itseään monia kertoja.
      Muistaakseni 6 Android päivitystä tuli peräjälkeen.
      Sitten Akkukin alkoi toimimaan paremmin.
      Ei ne Kaupat näitä ajan tasalle aina päivitä.

• iPhone.toimii

Minulla on iPhone XS Max eikä ole ollut mitään ongelmia. Vaikuttaisi nuo ongelmat olevan Android-juttuja.

• Anonyymi

Miksi iPhone omistaja lueskelee Nokia palstaa?
      Kompensoitko jotakin?
      Tuliko ostettua ylihintaista elektroniikkaa?

• Anonyymi

ei sitä aina jaksa huvitella heittelemällä viissatasia kattohuoneiston parvekkeelta köyhille, välillä täältäkin voi katsoa köyhien ongelmia.

• Anonyymi

Nollaa tehdasasetuksiin ja asenna päivitykset heti sen jälkeen, katso auttaako.

• Anonyymi

Minulla sama puhelinmalli uutena ja sammui puhelujen alun jälkeen (kuumalla säällä. Puhelinta säilytetty kaapissa). Kai se on nyt rikki, puhelin oli kampanjahinnalla. Värinä tulee puheluissa joskus vaikka pois asetuksista, onneksi hiljaisena. Viestistä ja puheluista ei tule näytölle ilmoitusta (paitsi jos sattuu katsomaan puhelinta sillä hetkellä). Puhelin usein äänettömällä ja pitää itse mennä katsomaan onko tullut viestiä tai puhelua. Viestien lähetys ei onnistu viestikohdasta ollenkaan, se hyppää toiseen kohtaan. Avatessa puhelin pitää kovaa ääntä eli tunnusmusiikki kajahtaa, eikä sitä saa edes asetuksista pois, en kehtaisi avata julkisella paikalla. Laatikossa lukee made in china, vaikka nokian malli, haettu liikkeestä (elisa). Ehkä en osaa käyttää puhelinta, mutta luultavasti siinä on joitakin vikoja. Kuittia ei saanut liikkeestä, vaan sopimus on talletettu yrityksen sivuille, ellei ole itse tulostanut. Juuri sitä ennen oli Huawei hajonnut. Jos jollakin on ratkaisu näihin ongelmiin, olisi kiva kuulla, luulen että ensi viikolla pitää asioida liikkeessä.

• Anonyymi

Kaikki puhelimethan ne on Kiinassa valmistettu . . .

Miksi puhelimesta pitää välillä ottaa virrat pois? Käynnistettäessähän se "nokia tune" vaan kuuluu. Muut äänet saa kyllä pois. Kannatta kaveerata jonkun kanssa, joka neuvoo käyttämään puhelinta, tuskin siinä mitään vikaa on. Tai mennä Elisan neuvontakioskiin gurun juttusille. Kyllä se siitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5287
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      531
      1812
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      953
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      931
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe