asua Los Pacos? Olen katsellut asuntoa Pacosista, mutta onko siellä millaista perheellisen asua? Kokemuksia siis peräänkuulutan. Asuuko paljon suomalaisia ja onko palveluja lähellä?
Avenida los pacosin varrelta ollaan katseltu asuntoa. ☺️
Millainen paikka on
2
248
Vastaukset
- kkeess
Siellä on todella paljon Suomalaisia, koska onhan Pacos Suomalaisten rakentama ja yksi kouluista on myös siellä.
Mäkiä, mutkia ja pieniä kujia. Kytkettyjen talojen autotallit ovat kellarikerroksessa ja luiskat todella jyrkkiä. Osa kauppojen nimistä on myös Suomen kielellä. Lähinnä tulee mieleen pikkukylä. Lähimpään isoon Mercadonaan on n. 500 metriä. Ainoa miinus on "kadun miesten" vallattu talo, jonka ohi on käveltävä, jos haluaa puistoon. Puistossa on koris, pöytätennis yms. - herää.ksymys
Avenida de Los Pacos 44 on 3 asuntoa myynnissä rivitalossa. Miksi 3 myy samaan aikaan? Jotain vikaa kiinteistössä tai yhtiössä? Missä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745