Toissapäivänä kuulemma mies tappanut Thai vaimonsa rovaniemellä. Heidän 5-vuoden ikäinen lapsi nähnyt teon. Todella surullista jos tämä on totta.
Uusi surma (huhu)
9
201
Vastaukset
- peekele
Kittilässä tapahtunut,sieltä keskustelusta bongasin
- 2299
Torniossa oli mies potkinut raskaana olevaa vaimoaan mahaan. Kittilä mies oli tappanut vaimonsa. Naisiin kohdistuva väkivalta on Lapissa hirveää.
- jepudepu
Onkohan ne lapin naiset niin kovia nalkuttaan että vievät miehet räjähdyspisteeseen
- pösilöAD
Niinhän se on että suomalainen mies saa vaikka tappaa vaimonsa. Jos tappaja on muun maalainen, siitä nousee mölinä.
- olet-oikeassa--
pösilöAD kirjoitti:
Niinhän se on että suomalainen mies saa vaikka tappaa vaimonsa. Jos tappaja on muun maalainen, siitä nousee mölinä.
vain siinä että olet vajaaälyinen !
Onko hankittu ja/vai peritty ominaisuus ? - pösilöAD
Kyllä minä syntymästä olen ollut hiukka vajaa. Mölisen tässä kun perin hankkimalla vajaaälyisyyttä runsain mitoin. Tykkään puolustella vajaaälyisten heimoa oli ne ulkolaisia tai kotimaista kantaa.
Eiköhän tuo tapaus sattunut Kittilän keskustassa.
- vietiinkö
Miten oli?
- Jooeiniin
Kittilän keskustadsako. Enpä äänedtä ditte kepua vaaleissa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745