Tosiaan etsimme valvojaa minulle ja kaverilleni risteilylle joka on huhtikuun alussa. Hytti ja aamupala tarjotaan ilmaiseksi!! Laita viestiä alas jos olet halukas lähtemään.
ETSIN +25 VALVOJAA LUKIORISTEILYLLE
9
104
Vastaukset
Ja painotan vielä sitä, että valvoja saa ILMAISEN kahden päivän risteilyn Ruotsiin
- Miesisollakalulla
Mitä muuta voisi saada?
- TeuvoLuuman
Miesisollakalulla kirjoitti:
Mitä muuta voisi saada?
"Mitä muuta voisi saada? "
Ihanaa teiniseuraa.
hihihihiihihihiihihihiihihiihihihiihihihihihihiiiiiiii
- kkokok
oliko tarjolla sedälle myös vähän viivaa iltavilakalla, voi olla tarjokkaita jos lupaatte pesää kanssa
- Samaanhyttiin
Tääl ois tytöille valvoja kundi. Olen todella halukas lähtemään.
- Andrukela-_
Ahh,,, antakaa sedälle, vähä m koira asennossa,,tapahtumia ,! Oikeim Jysähtää,,
- Juulianaaeeva
Otsikosta ei selviä oletteko tyttöjä vai poikia täällä olis MUmmovalvoja 68v jos olette kiltisti ettekä rällästä lähtisin .
- TeuvoLuumies
"jos olette kiltisti ettekä rällästä lähtisin . "
Jos rällästätte, niin tulisin :-)
- TeuvpLuuman
"ETSIN 25 VALVOJAA LUKIORISTEILYLLE "
Halavalla suap :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745