Octavian kytkin

minäpähänhyvinkin

se sitten viimein sanoi sopimuksen irti. Loppu se oli jo neljä vuotta aiemmin noin neljäsataatuhatta ajettuna, mutta mutta kesti vielä näin pitkään! Olisi varmaan kevääseen mennyt, mutta oli liikaa tuo pakki päällä mäkistartti, jonka muu kuski teki, kun piuha oli startilta rikki! Piuha korjattiin helposti, mutta liian myöhään. Vaihdetaan kytkinpaketti ja taas ajetaan vuoden 2000 pelillä.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kelepo.peli

Mullakin alako seihtemäs vuosi Octavialla (n. 170 tkm) ja kohta pitäs kesärenkaita katella. Mitäs tässä muuta, kuin hyvää kevään jatkoa.

• Millä skodalla muka ajetaan 400tkm? Lipsahti varmasti nolla liikaan.

• minäpähänhyvinkin

Goooool voi tulla katsomaan mittarista. Olet melko huonoja kulkuneuvoja pitänyt, jos ei kestä 400thkm! Mutta pakkomielteisiä on paljon ajokin omistajissa. Jos ei itsellä ole puheena olevaa, ei kässätä, että muilla on kestäväkin ajokki.

• ZKODA

mulla kesti 2013vm skoda oktavia kokonaista 43tkm. ajoin aivan normaalia työmatka liikennettä maantiellä, aika heikkoa tekoa skodat ovat. toyota auriksella menty kohta 140tkm eikä ensimmäistäkään vikaa ole vielä ollut. on hiukan autoilla eroa.

• Skodaa

Täyttä soopaa, ja se sinun tojotan mittari on ollut jo monta vuotta samassa lukemassa ..tieten niin paljo pajalla että ei tule kilometrejä ollenkaan..

• Skuubiduubiduu
        Skodaa kirjoitti:

Täyttä soopaa, ja se sinun tojotan mittari on ollut jo monta vuotta samassa lukemassa ..tieten niin paljo pajalla että ei tule kilometrejä ollenkaan..

Tojota on vielä sitä ikäluokkaa, että matkamittari on vaijerilla. Kun vaijeri on irti, ei tietenkään mittarissa kilometrit lisäänny.

• Toyota_Hybrid1
        Skuubiduubiduu kirjoitti:

Tojota on vielä sitä ikäluokkaa, että matkamittari on vaijerilla. Kun vaijeri on irti, ei tietenkään mittarissa kilometrit lisäänny.

toyotissa on ollut sähköinen mittaristo 90 luvulta lähtien, paljon aikaisemmin kuin vw konsernin sötöstyksissä.

• minäpähänhyvinkin

Octaviaa alettiin valmistamaan 90-luvulla ja siinä ei ole muuta ollutkaan kuin sähköinen, että mitähän tojo-poju ajoi takaa?

• vm2010

Samoja kokemuksia minulla. Nyt ajettu 320000km ilman vikoja. Kulutusosia mennyt kohtuullisesti. Hyvä auto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      101
      2900
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1839
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1834
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      386
      1692
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1621
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1267
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1186
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe