Mikäs tää uusi kebab-paikka on miehiään?
Onko joku käynyt testaamassa??
Nettisivuja missään?
Uusi kebab-paikka liipparissa?
8
163
Vastaukset
- bummi
en tiiä kun en tue karvakäsien hommia rahoillani. älä sinäkään tue kansasi korvaamista.
- yökyökyööörrjööö
Munakarvat ja "talon majoneesi" samaan hintaan :) Karvakädellä leivottu.
- eitulemieleenenää
Vaan tulee sun taikinaas?
- Anonyymi
eitulemieleenenää kirjoitti:
Vaan tulee sun taikinaas?
Ei tule mun taikinaan koska juurikin vältän näitä paikkoja ja vien euroni suomalaisille pizzankääntäjille. Tiedän silloin saavani puhdasta syötävää ja valtio saa verorahansa.
- Isopeukku
Suosittelen lämpimästi. Hyvä ruoka ja ystävällinen palvelu, toisin kuin esim. pizzamestareilla.
- Roskaruokafani
Kaksi kertaa olen käynyt pizzalla. Ihan hyvää on ollut.
- Anonyymi
Pettymys oli suuri kun mainoksen uhrina mentiin pihville . Hinnat ja lisätiedot näkyvillä mutta kassalla ilmoitettiin ettei täällä pihvejä myydä.
- Anonyymi
Hyvät isot annokset😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774