Siide korkki tehty nesteelle.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/skodalta-yksinkertaisesti-nappara-ratkaisu-jokaisen-autoilijan-arkiseen-pulmaan-saastaisiko-sinunkin-hermojasi/7338152#gs.33zwr3
Huhujen mukaan tuosta on tulossa myös moottoriöljyntäytölle oma ns. Heavy duty-versio, joka kestää kovaa ja usein tapahtuvaa öljyn lisäystä. Ilmeisesti sen saa asennettua myös vanhempiin malleihinkin. Uusi korkki lienee tulossa vakiovarusteeksi koko konsernin malleihin, pl. sähkövatkaimet.
Fixu juttu
9
<50
Vastaukset
Öljyn lisäystä varten olisi suurempi tarve.
- TotuusSkodisteista
Kaikkea ne maksettuja testivoittoja kirjoittelevat "autotoimittajat" keksivätkin, kun ei ole muuta hommaa.
Skoda Scala sakkasi ja romahti ensiesittelyssä, ei nähdä tuotannossa. Mutta eihän se estä kirjottamasta kuvien kera jostakin idioottimaisesta virityksestä kaalivankkuriin. Että jatkossa muihinkin Skoda-malleihin samanlainen teelmäs? Mitähän malleja toimittaja kuvittelee Skodalla jatkossa olevan. Kuulemma ratikkatuotantokin lopetetaan, kun kukaan ei niitä osta. Edes "Punainen Tampere" ei niitä huoli. Laaduttomuus ei myy.
Skodistulle tämä on varmaan hi-tech saavutus... - Rampe__
toi suppilo kuvastaa skodan käyttäjäkuntaa, vanhat papparaiset joilla näkö on heikko ja kädet tärisee, ettei koko konehuonetta sotke lasinpesunesteellä. öljykorkkiin tulossa myös sama varuste.
- simply_shit
Voisko ne myös laittaa jonkun kätsyn venttiilin tai jopa hanan noihin vettä kerääviin oviin?
- FixuJuttu
Skoda on todellakin edelläkävijä kaikissa autoilun innovaatioissa. Kohta tuo on japanilaisissa ja korealaisissa autoissa.
- Näin_
minulla on 2019vm skoda octavia 1. 5 tsi moottorilla. olen rälläkällä leikannut öljykorkin kohdalle konepeltiin 30x30cm reiän jonka reiät olen suojannut ilmastointiteipillä. kätevää lisätä 500km välein litran moottoriöljyä aukaisematta ollenkaan konepeltiä. aina se sen vakio litran vie 500km ajolla. olen tuollaista suppiloa itsekkin ajatellut, puuilosta 3 kappaleen suppilosarja 3,90€.
- tämähän.tiedettiin
toi on vanha keksintö, japsiautoissa oli jo 80 luvulla tuommoinen. taas on skodalla kopioineet muitten keksintöjä.
- skodakala
skoda kala :)
Nyt repeän!
Tuo uusi malli ei ole taavi eikä fääbiö vaan cala :D
Kuolen.
Kukahan vitsiniekka noita nimiä keksii?
Ihan hupi-hommaa. - VoiKauhistus
Lieneekö velj venäläinen ottanut p*llusta mallia kun on korkin tekaissut? Myötähäpeää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa972821En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101804
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3821670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681447- 1191257
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91146- 201039