Etsitkö kotona tehtävää työtä?
Töitä voit tehdä missä haluat , milloin haluat ja juuri sen verran kuin haluat.
- Osaatko kirjoittaa?
- Osaatko tehdä logoja ?
- Oletko hyvä astrologiassa?
- Onko musiikki sun juttusi?
- Oletko hyvä markkinoimaan?
- Onko hakukoneoptimointi sinun juttusi?
Tässä oli vain murto osa työstä, joita voit tehdä kotona tietokoneella ja ansaita rahaa.
TIENAA RAHAA KOTONA
AVOIMET TYÖPAIKAT
LUO OMIA TYÖPALVELUITA
Jos kiinnostuit käy tutustumassa ja rekisteröidy ton mun linkin kautta sivustolle:
https://www.jobs24.fi?referral=970117558
Kotona tehtävää työtä tarjolla kaikille
sopemus
1
53
Vastaukset
- wuhuu
Hei! Idea on kiva, mutta poista ihmeessä sivustolta kaikki ala-arvoiset feikki profiilien tarjoukset kuten "käyttäjän" bluerocket tarjoamat blogipalvelut, käyttäjän tiedot on huonolla suomella käännetty jostain - tarjoaa mm. 100% plagiointi ilmaiseksi, ei anna kovin luotettavaa kuvaa sivustosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745