Tässä suora lainaus Skodalta, sekä yksityis- että yritysautoissa Skoda erittäin suosittu.
Jauhakaa palstalla satujanne, juna meni jo. Ihmiset ymmärtävät että hinta x laatu = hyvä juttu.
"Ennätysalkuvuoden rekisteröintejä vauhditti uudistunut mallisto. Suomen 20 suosituimman auton rekisteröintilistalla Škodalla oli helmikuussa viisi mallia (1. OCTAVIA, 11. KAROQ, 16. SUPERB, 18. KODIAQ, 20. FABIA). Suomen rekisteröidyin auto helmikuussa oli ŠKODA OCTAVIA 424 kappaleella. Helmikuun loppuun mennessä OCTAVIA-malleja on rekisteröity 1 169 kpl. Škodan vahva alkuvuosi näkyy myös siinä, että ŠKODA oli Suomen rekisteröidyin yritysautomerkki helmikuussa 16,1% markkinaosuudella. Yhteensä Suomen kymmenen suosituimman yritysautojen joukossa oli neljä ŠKODA-mallia (1. OCTAVIA, 5. SUPERB, 9. KAROQ ja 10. KODIAQ)."
Skodat erittäin suosittuja, tietoa
12
<50
Vastaukset
- 93009203
No en ihmettele, esim. uusi Kodiaq tosi hieno. Ja Superb kanssa tyylikäs sekä Octavia.
- TotuusSkodisteista
Seuraavaksi skodisti alkaa kehua maksusta Skaalaa ja Kaminaa.
- HänelläOnMissio
Skala sai juuri Red Dot muotoilupalkinnon ja jopa ennen myynnin aloitusta, melko hyvin.
En saa maksua tästä jutusta, kuten ei kukaan "kriitikkokaan", joka todella ihmetytää kun ottaa huomioon hänen täällä viettämänsä aika ja kirjoitusten lukumäärä.
Skodassa hinta ja laatu kohtaa täydellisesti. Halpa hinta ja laatu laahaa itäautojen tasolla.
- Troooool
"Skodassa hinta ja laatu"
Trollissa alhainen älykkyysosamäärä ja kirjoitusten taso ovat vahvassa korrelaatiossa. - skodajulli
Troooool kirjoitti:
"Skodassa hinta ja laatu"
Trollissa alhainen älykkyysosamäärä ja kirjoitusten taso ovat vahvassa korrelaatiossa.Ei se ole niin tyhmä, miltä näyttää. Haluaa vaan vinoilla.
- Ghoooool
Ostaisin Skodan, jos ois varaa. Nyt pelaan vaan potkupalloa
- Doprehuja
Suomen suosituin auto oli lada ja nyt skoda, itäautoja molemmat.
- Jippii85
Suomalaiset saavat huhtikuun alussa käyttöönsä uuden lisäpalvelun Śkodansa hoitoon, kun Śkodan maahantuoja aloittaa digitaalisen etävastaanoton. Vastaanotto palvelee ympäri vuorokauden, vuoden jokaisena päivänä.
Kyseessä on chat-palvelu, josta kyselijät saavat autoalan ammattilaisen hoidon ja arvion sekä tarvittaessa hoitoonohjauksen. Palvelu on maksuton.
Palvelussa täysin opastettu chat-robotti Śko-da vastaa yhteydenottoihin joka päivä aamu seitsemästä ilta yhteentoista. Yöaikaan robottia ladataan ja opastetaan vastauksissa joten silloin robotin vastauksissa on hieman viiveitä.
Maahantuojan mukaan digiklinikalla voi asioida sekä älylaitteeseen ladattavan Śko-da-sovelluksen että -verkkopalvelun kautta. Suomi valittiin palvelun aloitusmaaksi koska täällä digitekniikka on pitkälle kehittynyttä ja avun tarvitsijoita on paljon.
Digiklinikalla voidaan hoitaa muun muassa vaihteisto-, moottori- ja korioireita, alustan ääntelyitä sekä autonomistajan henkisiä ongelmia.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa972821En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101804
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3821670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681447- 1191257
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91146- 201039