Toyota näyttää olevan Suomen suosituin auto.
Skodaa taitaa rasittaa laaduttomuus.
Skodat eivät pärjää enkä ihmettele
11
<50
Vastaukset
- nytOnHätäPHololla
Skodaa myydään Euroopassa enemmän ja monessa maassa siltä löytyy eniten myyty automalli, aika hyvin noin pieneltä merkiltä.
Toyota ruostuu ja on surkea ajettava, meluisa ja epämukava, ei kelpaa autoilumaissa, vain Suomessa. - TotuusSkodisteista
Älä lässytä, kun kaalivankkuria haukutaan, silloin haukutaan. Ehdotonta faktaa: paska kärri, joka ei kelpaa kenellekään.
Hauku myös Skodistit, siinä vasta idioottilauma.- Örkenztröm
Sakari, oletko varma, että et tarvitse lääkitystä?
- Satku_
Jännästi jännää tuo tohjon touhu. Eväät vaan ei riitä. Kyllä naurattaa.
https://yle.fi/urheilu/3-10714676
Kyllä naurattaa! Jos en ihan väärin nähnyt niin uudessa corolla mainoksessa skodaa viedään lavetilla.
- skädäm_
Ikävä kyllä jenkemipöllyssäsi näit väärin.
- Satku_
Ei tohjon eväät ei tosiaankaan riitä. Mikähän niillä mättää? Ihme hommaa?
- Ymmärrys.teroon
Minusta siellä on huojentavaa käydä. Teron ymmärtäminen tien päälläkin helpottuu.
- Kolmekakaraajarakki
Ymmärrys.teroon kirjoitti:
Minusta siellä on huojentavaa käydä. Teron ymmärtäminen tien päälläkin helpottuu.
Ei tuo palstahäirikkö tien päällä ole.
Tyypillä on aikaaviepä harrastus, suorastaan missio, kirjoitella auto palstoille soopaa🤔
- Toyota_Hybrid1
ruoste se heikentää skodan myyntiä enkä ihmettele yhtään. se on ruoste.
- haTTiwatti_
Rekisteröintitilastot tulevat ensi viikolla ja hybridiykkönen on ihan paniikissa. Luulee voivansa kirjoituksillaan vaikuttaa myyntituloksiin, möhöhöhöhö.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1002873En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101814
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3831681Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211611Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131176
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039