Siskoni ,nykyään SossuMaisteri nuorena sanoi, ettei politiikassa ole mitään vikaa , vaan puoluepolitiikassa. Minä olen todella oikeudenmukaisuuden käsittävä ja lojaalisuudenkin, mutta Inhimillisyys on tärkeimpiä mitä politiikkaan kuuluu. Useita puolueita olen äänestänyt ,johtuen vasemmisto ym. suku ehdokkaista. Nyt on uusi aika ja meiltä ollaan viemässä yksilöllisyys ,itsenäisyys ja inhimillisyys ja siihen on valjastettu media ja rahallapuhujat.
SUOSITAN kuulemaan ASIAA :
Isis Sanna Suomeen YouTube video
ja etsi kuullaksesi asiasta EU ynnä muusta asioista , jota mediavalta ei tuo totuuksista esiin . Juha Ahvio ja Pasi Turunen esim. tuovat esiin asiaa ,jota meille ei kerrota.YouTube videoita asioista on.
Anna äänesi hänelle ,joka tuo asiaa esille jonka valtamedia salaa ja rahavalta junailee orjuuttaakseen.. ?! Isis Sanna Suomeen YouTube ?! Uskon itse armoon ,muutokseen jne. mutta realismi ja maalaisjärki älä minusta väisty !
Vaalit ja ääneni on tärkeä
2
<50
Vastaukset
Juu kyllä ääni menee perussuomalaisille ja heidän viisaalle politiikalleen, jossa suomalaiset ovat etusijalla. Onhan tämä meidän oma maamme. Oikeudenmukaisuus, se olkoon päivän sana. Se, että miljardit joita nyt on laitettu taivaan tuuliin rikollisia ruokkien ja kustantaen, ohjataan tulevaisuudessa omiin vanhuksiin , nuorisoon, perheisiin, pienyrittäjiin . Muussa tapauksessa maamme käy tuhon tietä.Onneksi tämä jo alkaa valjeta hitaimmillekin ja vaaliuurnilla perussuomalaiset palkitaan suoraselkäisestä politiikastaan maamme hyväksi.
- Lyhyt_kommentti
Ääneni on tärkeä. Siksi sen saa SDP.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796