Aivan, Skodan Superb ja Octavia jyräsivät Englannissa. 5 kultasijaa kv-kilpailussa.
https://www.furrows.co.uk/skoda/news/skoda-strikes-gold-at-2019-what-car-awards/
Skoda huippusuosittu Englannissa: 5 ykkössijaa 2019
13
<50
Vastaukset
- Doprehuja
Skoda on itäauto.
- menestystäSatelee
Mitä se tarkoittaa?
- Itä_länsi
Mitäpä tuo haittaa onko itä vai länsi jos niin hyvä että palkitaan moninkerroin länsimaissakin , hyvähän sen täytyy silloin olla ..Tojotankaan vaikka idästä tulee sekin ei ole saanut milloinkaan mitään palkintoja liekö etes huraata huudettu koskaan etes ..
- MaailmanYkkönen
Niin no. Eihän se Toyota ole kuin maailman myydyin automerkki. Vähäiset on ne ansiot siis Skodaan verrattuna....
- Vw_jyrää
Valitettavasti volkkari on maailman myydyin auto tällähetkellä..tojota pienenee kuin pyy maailmanlopun lähellä..
- Vw_jyrää
Nyt olikin kyse automerkistä ei mallista..
- LääkkeetköOttamatta
Vw_jyrää kirjoitti:
Nyt olikin kyse automerkistä ei mallista..
Ja ne mallitkin myy. Tiesitkö sitä? Ja maailmanlaajuisesti. Kuten tuo Corolla....
- RonahdusVäistämätön
Englannin köyhtyvä työväenluokka kannattelee myyntiä vielä toistaiseksi. Brexitin jälkeen kun kolahtaa tullit ja verot niin myynti sakkaa että heilahtaa.
- Möly_Kommari
Kuvitteletko, että myynti sakkaa vain Skodalla. Kyllä se sakkaa kaikilla merkeillä. Toyota on uhannut siirtävän tehtaat pois Briteistä. Britanialla on kuitenkin pieni merkitys Euroopan markkinoilla. Brexitin jälkeen vielä pienempi. Tulli rapsahtaa molemmin puolin. Tämän jälkeen Bittien valmistamien autojen myynti loppuu miltei tyystin manner euroopassa.
Kakkakin on huippusuosittua kärpästen parissa mutta onko se sitten hyvää?
- TotuusSkodisteista
Venäjällä ei paljon muuta olekaan, joten siihen on sulla tyytyminen. Tykkäät tai et.
Ai niin, jemkemiähän siellä viemäreissä, toki toki. No, samaa paskaa sekin, joten teillä on kärpästen kanssa kova kilpailu... 👍👏😁 - Totuus_tojotistista
Tässä tuli pikemminkin todiste hönöjen mielentilasta..kovasti se seilaa sinne sun tänne ja kovasti tuntuu tuo itänaapuri puheissa olevan kiinnostuksen kohde.
- Sama.Suomessa
Brittipoliisit ajavat Skodalla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1012900En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101834
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3861692Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039