Siihen mihin kepulainen ryhtyy, se menesttyy ?
Ainakin siihen asti kun joku kusee rahat;
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006054664.html
Ja eiköhän se yhteiskunta vielä joskus joudu maksumieheksi ?
Kepulainen liiketoiminta luo pohjaa yhteiskuntaan.
6
<50
Vastaukset
- HyväJSiippilä
Kyllä kepulainen osaa hoitaa liikeasioita, niin jos itse hyötyy !
Ja tietenkin positiivinen lähtökohta on se, että voi käyttää toisten rahoja siihen;
https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/seuran-selvitys-juha-sipilasta-tuli-miljonaari-valtion-tuella-ja-harskeilla-tutunkaupoilla/
Jokainen voi miettiä sitten rehellisyyttä !- itärajalta
tuossa on muuten vinhaperä
kepu-loinen käättää reilusti rahhoo
jos se ei ommoo oo
https://www.seiska.fi/Uutiset/Tuhannen-euron-taksimatka-Ministeri-Jari-Leppa-ajoi-mittarilla-hirmuisen-matkan-Suomen?_ga=2.61572330.710183847.1537718642-2006895963.1533032737
Aamun lehti kertoo Suomessa olevan 1 500 000 eläkeläistä, joista yli puolet saa eläkettä alle 1500 euroa kuukaudessa.
Mitä ihminen on tehnyt työelämässä saadakseen tonnin eläkkeen??
Mitä ilmeisimmin hyvin vähän.
Koko maan eläkemenot olivat 31 miljardia euroa vuonna 2018.- IhanVainSinulle
Ihan vaan kannattaa katsoa ns. tavallisen työläisen eläkekertymää ja tuloja vuosien varrella.
Ja toisaalta Suomessa on myös paljon yrittäjiä, jotka saa minimieläkkeen.
Katsos kaikki ei peri sukutilaa tai saa kotoa rahaa elämän , vaan lähtee nollasta elämään.
Minä meinasiin vetää turpaan erästä perunakauppiasta tuolle torilla, kun äijä pitää tukirahan turvin tilaansa, lisätienestejä pimeenä hakee torilla ja sano yhdelle vanhalle mammalle, että ihmisen köyhyys on itsensä aiheuttamaa.
Joskus vaan tulee sellanen mieli, että vähän näitä tukirahajulleja pitäs uittaa kusilaarissa. IhanVainSinulle kirjoitti:
Ihan vaan kannattaa katsoa ns. tavallisen työläisen eläkekertymää ja tuloja vuosien varrella.
Ja toisaalta Suomessa on myös paljon yrittäjiä, jotka saa minimieläkkeen.
Katsos kaikki ei peri sukutilaa tai saa kotoa rahaa elämän , vaan lähtee nollasta elämään.
Minä meinasiin vetää turpaan erästä perunakauppiasta tuolle torilla, kun äijä pitää tukirahan turvin tilaansa, lisätienestejä pimeenä hakee torilla ja sano yhdelle vanhalle mammalle, että ihmisen köyhyys on itsensä aiheuttamaa.
Joskus vaan tulee sellanen mieli, että vähän näitä tukirahajulleja pitäs uittaa kusilaarissa.Sinullako on mennyt elämävituiksi maataloustuen takia??
Laisiasi surkeita rupuja taitaa tässä maassa olla aikalailla, kaikki paska on muiden syytä?
- Handsup
Ilmastosta ja sateesta on valittava. (Ottawanlaki)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa422026En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 81211
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 81942