Katsokaapa artikkeli:
http://www.animalia.fi/lemmikkienruoat.htm
Tuet eläinrääkkäystä tietämättäsi?
20
1407
Vastaukset
- ..............
..........vaikka miksei tottakin voisi olla.
Mutta mitähän kaikkea muuta testataan eläinkokein?- =(!!!
Todella kauheaa, olen kuullut tuosta ennenkin, kyllä animalia´n sivut puhuvat totta, todella hirveää, itse en ainakaan osta kyseisiä tuotteita koiralleni! Ja aion mainostaa tuttavilleni ettei seuraavia merkkejä kannata ostaa! (se nyt on tietenkin jokaisen oma asia ostaako vai mutta jokaisen käyttäjän kuuluu saada tietää toi)
- yön_tytär
Sanon minä.
Eikö teille kiihkoilijoille aukene sekin asia, että jos haluaa tietää, miten joku tietty aine koiraan vaikuttaa käytännössä, niin ei se vastaus Jumalalta ja Allahilta tipu, kyllä se vaan kovasti on itse kaivettava, eikä se oikeen muuten onnistu kun testaamalla.
Se, että muutama koira / muu eläin kokee vähän epämiellyttävää kohtelua, mm. niitä tähystyksiä ja verikokeita, on kuitenkin pieni hinta siitä, että saamme nykyään monia rokotteita jne koirille, jotka ehkäisevät hengenvaarallisia tauteja.
Mikä ihme teitä repii ettei voi niillä aivoilla ajatella, vai ovatko ne aivot oikeasti tietyllä ikäluokalla pehmenneet jonkun tsernobilin myötä?
Ja sitten; jos kerran olette kohta valmiita sanomaan, että on muitakin keinoja, kuin eläinkokeet, niin kertokaapa nyt lääketieteen ihmelapset että mitä ne muut keinot ovat, ennenkuin jatkatte sitä päivittelyänne, kuinka kamala tämä maailma on?- tietyllä
ikäluokalla?
Tottakai Animalian juttuihin kannattaa suhtautua kriittisesti ja tietyllä varauksella, mutta miten ikä siihen vaikuttaa, ja toisaalta, voitko tietää minkäikäinen ihminen tässäkin nyt kirjoittaa? itsekin keitellä koiralle ruokaa. Esim. Yrjölän puuroja.
Kumma juttu kun nykyään on niin paljon allergisia koiria. Luonnontilainen eläinhän kuolisi jos saisi pahan allergian. Varmasti johtuvat allergiat näistä teollisesti tuotetuista ruuista. Koiramme-lehdestä olen saanut hyviä vinkkejä miten ruokkia koiraa ellei halua käyttää kuivamuonaa.
Lapsuudenkotimme koira eli 17-vuotiaaksi pahemmin sairastamatta ja pelkällä kotiruualla.
Nykyinen koirani jättää kyllä kuivamuonan kuppiin, jos sitä hänelle tarjotaan ja lähtee sitten "metsästämään" jäniksenpapanoita. Siinä
olisikin tuotekehittelyn paikka. Jäniksenpapanoita pussittamaan.- yön_tytär
äimänkäetär50 kirjoitti:
itsekin keitellä koiralle ruokaa. Esim. Yrjölän puuroja.
Kumma juttu kun nykyään on niin paljon allergisia koiria. Luonnontilainen eläinhän kuolisi jos saisi pahan allergian. Varmasti johtuvat allergiat näistä teollisesti tuotetuista ruuista. Koiramme-lehdestä olen saanut hyviä vinkkejä miten ruokkia koiraa ellei halua käyttää kuivamuonaa.
Lapsuudenkotimme koira eli 17-vuotiaaksi pahemmin sairastamatta ja pelkällä kotiruualla.
Nykyinen koirani jättää kyllä kuivamuonan kuppiin, jos sitä hänelle tarjotaan ja lähtee sitten "metsästämään" jäniksenpapanoita. Siinä
olisikin tuotekehittelyn paikka. Jäniksenpapanoita pussittamaan.Tuota noin. Eli ratkaisusi on, että koiranruuat pois, ja sitten vaan tilalle koirille niitä yrjölän puuroja?
Entäpäs sitten ne työpaikat, mitkä menetetään, kun vedetään koiranruuat markkinoilta..? - HmM....
yön_tytär kirjoitti:
Tuota noin. Eli ratkaisusi on, että koiranruuat pois, ja sitten vaan tilalle koirille niitä yrjölän puuroja?
Entäpäs sitten ne työpaikat, mitkä menetetään, kun vedetään koiranruuat markkinoilta..?Hah, no se on niitten murhe ketkä menettää työpaikan sellaista elämä on, toiset saa töitä, toiset ei, toiset menettää työpaikan jne...
Ja sinä yön-tytär, mistä tiedät kuinka kipeää koiralle tekee tähystys, monet ihmisetkin sanovat että se tekee kipeää! Ja se letku on aikas paksu... =(
Sulle näyttää olevan se ja sama joutuuko koirat kärsimään, sulla ei taida olla mitään myötätuntoa kärsiviä eläimiä kohtaan, mieluummin olet huolissasi jos joku jää työttömäksi..huh huh!
Ne koirat jotka joutuvat olemaan eläinkokeiden "uhrina", eivät voi elää normaalia koiran elämää vaan joutuvat kokemaan päivittäin kipua, tuskaa, jne...
Minusta se kyllä on aivan kamalaa! Ei kenenkään kuuluisi joutua kärsimään sillä tavalla! =( - Huh huh
HmM.... kirjoitti:
Hah, no se on niitten murhe ketkä menettää työpaikan sellaista elämä on, toiset saa töitä, toiset ei, toiset menettää työpaikan jne...
Ja sinä yön-tytär, mistä tiedät kuinka kipeää koiralle tekee tähystys, monet ihmisetkin sanovat että se tekee kipeää! Ja se letku on aikas paksu... =(
Sulle näyttää olevan se ja sama joutuuko koirat kärsimään, sulla ei taida olla mitään myötätuntoa kärsiviä eläimiä kohtaan, mieluummin olet huolissasi jos joku jää työttömäksi..huh huh!
Ne koirat jotka joutuvat olemaan eläinkokeiden "uhrina", eivät voi elää normaalia koiran elämää vaan joutuvat kokemaan päivittäin kipua, tuskaa, jne...
Minusta se kyllä on aivan kamalaa! Ei kenenkään kuuluisi joutua kärsimään sillä tavalla! =(Yön tytär, eiköhän ne ole sinun aivot, jotka ovat hieman pehmenneet.. On uskomatonta, että itket sellaisten työpaikkojen perään, jotka tukevat eläinrääkkäystä. Onneksi valtio ei sentään tässä tapauksessa tue näitä koiranruuanvalmistajia kuten turkistarhauksessa, joten onneksi omilla valinnoilla voi vaikuttaa näiden valmistajien toimintaan.
- yön_tytär
HmM.... kirjoitti:
Hah, no se on niitten murhe ketkä menettää työpaikan sellaista elämä on, toiset saa töitä, toiset ei, toiset menettää työpaikan jne...
Minusta se kyllä on aivan kamalaa! Ei kenenkään kuuluisi joutua kärsimään sillä tavalla! =(Niinhän se on. Mielummin annetaan kahdentuhannen koiran kärsiä, kun pistetään yhdelle letku perseeseen.
Olen sitten ääliö, joka ei välitä koirista hevon paskaa.
Arvaa mitä? Ihmisille tehdään samaa, enkä välitä siitäkään. En välitä yhtään, jos joku on koekaniinina lääkekokeessa ja maksa posahtaa. Se on voi voi. Sillä saadaan turvallisempia lääkkeitä sitten meille muille.
Ja jos sinä siellä iniset niitä koekoirien kohtaloa, niin parempi sitten ettet käytä koskaan mitään; pois siitä asunnostasi.
Suomen markkinataloudelle tämä maa on rakennettu tällaisena hyvinvointivaltiona olemaan. Että lopetetaan se itkeminen, täällä kuitenkin ne samat itkijät ja inisijät käyvät ilmaisessa koulutuksessa, ilmaisella terveysasemalla, jne.
Nähkää se kokonaiskuva tällaisissa asioissa, ei sitä yksilöä. - Anni
yön_tytär kirjoitti:
Tuota noin. Eli ratkaisusi on, että koiranruuat pois, ja sitten vaan tilalle koirille niitä yrjölän puuroja?
Entäpäs sitten ne työpaikat, mitkä menetetään, kun vedetään koiranruuat markkinoilta..?Eli Yöntytär-nimimerkki on varmaan jotenkin kytköksissä eläinruokabisnekseen...
Kuinka paljon tälle foorumille kirjoittaa näitä, joilla on oma lehmä ojassa? Täällähän voi ihan ilmaiseksi mainostaa niitä ruokamerkkejä, joiden myynnistä ja maahantuonnista on itselle hyötyä.
Jos minä olisin eläinruokakauppias, kävisin täällä säännöllisesti ja tuputtaisin omia merkkejäni.
Tosiasiahan on, että ei koira tarvitse näitä nappuloita mihinkään. Ei niitä tarvitse kukaan muu kuin ne, jotka niillä rikastuvat.
Mielestäni tämän palstan voisi lopettaa kokonaan, kun uudet koiranomistajat saavat täältä ihan väärää "tietoa" näiltä muutamilta vakikirjoittajilta. - tunteeton
yön_tytär kirjoitti:
Niinhän se on. Mielummin annetaan kahdentuhannen koiran kärsiä, kun pistetään yhdelle letku perseeseen.
Olen sitten ääliö, joka ei välitä koirista hevon paskaa.
Arvaa mitä? Ihmisille tehdään samaa, enkä välitä siitäkään. En välitä yhtään, jos joku on koekaniinina lääkekokeessa ja maksa posahtaa. Se on voi voi. Sillä saadaan turvallisempia lääkkeitä sitten meille muille.
Ja jos sinä siellä iniset niitä koekoirien kohtaloa, niin parempi sitten ettet käytä koskaan mitään; pois siitä asunnostasi.
Suomen markkinataloudelle tämä maa on rakennettu tällaisena hyvinvointivaltiona olemaan. Että lopetetaan se itkeminen, täällä kuitenkin ne samat itkijät ja inisijät käyvät ilmaisessa koulutuksessa, ilmaisella terveysasemalla, jne.
Nähkää se kokonaiskuva tällaisissa asioissa, ei sitä yksilöä.Hah, hyvät vertauskuvasi jatkuvat edelleen.. Olen todella tunteeton ihminen!
Kyllä, kyllä minun ainakin käy sääliksi koiria jotka eivät voi elää normaalia elämää, jolla voidaan tehdä päivittäin monta tähystystä, verikoetta.
Olet tosiaan tunteeton ihminen! - yön_tytär
Anni kirjoitti:
Eli Yöntytär-nimimerkki on varmaan jotenkin kytköksissä eläinruokabisnekseen...
Kuinka paljon tälle foorumille kirjoittaa näitä, joilla on oma lehmä ojassa? Täällähän voi ihan ilmaiseksi mainostaa niitä ruokamerkkejä, joiden myynnistä ja maahantuonnista on itselle hyötyä.
Jos minä olisin eläinruokakauppias, kävisin täällä säännöllisesti ja tuputtaisin omia merkkejäni.
Tosiasiahan on, että ei koira tarvitse näitä nappuloita mihinkään. Ei niitä tarvitse kukaan muu kuin ne, jotka niillä rikastuvat.
Mielestäni tämän palstan voisi lopettaa kokonaan, kun uudet koiranomistajat saavat täältä ihan väärää "tietoa" näiltä muutamilta vakikirjoittajilta.Itseasiassa kytkökseni eläinruokabisnekseen ovat siinä, että syötän niitä eläinten ruokia eläimilleni. Usko pois, siihen jäävät.
Kuten sanoin; ihmisten rääkkäys on sama asia, paitsi että ihmiset ovat vapaaehtoisia. Kyllä se vaan on niitä kokeita tehtävä, jos meinaa, että ne ruuat jne ovat turvallisia koirille, ja muille eläimille.
Kerroppa sinä vaikka anni, että miksi tiedetään, että suklaa on koiralle myrkkyä? Ihan vaan koska näin on aina tiedetty, vai?
Miksi tiedetään, että koiralle ei sipuli ole hyvästä? :)
Miettikää niillä aivoillanne hetki.
Ja kyllä; minusta on kiva että ne lapsiorjat siellä jossain tekevät niitä niken tossuja; ellei nike siellä niitä tossujaan teettäisi, niillä perheillä ei olisi sitäkään vähää mahdollisuutta saada sitä rahaa ja sitä kautta tulla toimeen. Tosin, olen sitä mieltä, että heille pitäisi maksaa enemmän palkkaa; mutta se, että boikotoimme niken tuotteita, vie vaan työpaikkoja enemmän niiltä lapsiorjilta, ei suinkaan tuo lisää palkkaa heille.
Miten saisimme lisää palkkaa heille? kasvattamalla oman sukupolvemme edellistä inhimillisemmäksi. Siinä emme ole onnistuneet vielä "koskaan".
- sanoa
En aijo perustella vastaustani,koska yön-tytär on tehnyt sen jo!!
Olen about tasan tarkkaa samaa mieltä yöntyttären kanssa. JA animaliasivut ovat täyttä propgandaa.. en edes viitsi niitä kattoa kun ovat noin 50%totta ja 75%paskaa....- Bullshit
Juuri näin perustelevat kantaansa ihmiset, jotka eivät kestä katsoa totuutta silmiin. Eli koska en halua myöntää tukevani eläinrääkkäystä, siitä kertovat sivut ovat puhdasta propagandaa... Ja on PIENI ero olla VAPAAEHTOINEN "ihmis-koekaniini" kuin koe-eläin, jonka tahtoa ei kukaan ole kysynyt eikä ottanut huomioon.
- Animalian
Bullshit kirjoitti:
Juuri näin perustelevat kantaansa ihmiset, jotka eivät kestä katsoa totuutta silmiin. Eli koska en halua myöntää tukevani eläinrääkkäystä, siitä kertovat sivut ovat puhdasta propagandaa... Ja on PIENI ero olla VAPAAEHTOINEN "ihmis-koekaniini" kuin koe-eläin, jonka tahtoa ei kukaan ole kysynyt eikä ottanut huomioon.
luotettavuus näissä ko. asioissa ole tunnetusti
'aavistuksen' kyseenalainen. Herätkää! - että
Animalian kirjoitti:
luotettavuus näissä ko. asioissa ole tunnetusti
'aavistuksen' kyseenalainen. Herätkää!...ne ruokayhtiöt ei olis jo vetäneet Animaliaa oikeuteen jos se levittäisi täysin valheellista tietoa? Tuskinpa Animalian sivut niille ainakaan hyvää mainosta on.
- Annek
että kirjoitti:
...ne ruokayhtiöt ei olis jo vetäneet Animaliaa oikeuteen jos se levittäisi täysin valheellista tietoa? Tuskinpa Animalian sivut niille ainakaan hyvää mainosta on.
Oikeusjutusta ei olisi kun haittaa ruokayhtiöille. Asia saisi vaan julkisuutta ja valheellinenkin tieto on haitaksi, koska on paljon ihmisiä, jotka eivät osaa ajatella omilla aivoillaan, vaan uskovat tälläisten hörhöjärjestöjen levittämiin valheisiin.
- asian pointti!
Annek kirjoitti:
Oikeusjutusta ei olisi kun haittaa ruokayhtiöille. Asia saisi vaan julkisuutta ja valheellinenkin tieto on haitaksi, koska on paljon ihmisiä, jotka eivät osaa ajatella omilla aivoillaan, vaan uskovat tälläisten hörhöjärjestöjen levittämiin valheisiin.
Viisas koiranruokien valmistaja jättää skeidapuheet omaan arvoonsa.
- jatkaa
asian pointti! kirjoitti:
Viisas koiranruokien valmistaja jättää skeidapuheet omaan arvoonsa.
eläinten kiduttamista rahan vuoksi. Mutta kun on kyse rahasta, kaikki keinot ovat sallittuja, niinkö?
- pyhäkoululaiset!
Nyt keräätte kaiken aineiston eläimille tehdyistä kokeista ja karsitte sen listan perusteella pois kaikki tuotteet, joiden kehittelyprosessissa on suoritettu eläinkokeita, joissa eläin on joutunut kärsimään tavalla tai toisella.
Mitä jää? Ei paljon mitään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141737
- 941566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391369Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121325Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3521286