Satuinpa kerran juhlavaate kauppaan yhtäaikaa kiukuttelevan morsiammen kanssa. Morsian sovitti pukua, jonka oletin hänen jo aiemmin ostaneen. Morsian kiemurteli puku yllään, kuin olisi kirppuja housuissa ollut. Tuntui häämekossa olevat useampi vika, jota ei kuulemma ollut ensimmäisessä sovituksessa. Morsian näytti nuorelta. Hyvin laihalta ja rintoja ei ollut juuri lainkaan. Myyjä oli ystävällinen, yritti saada mekon näyttämään hyvältä. Huomasin kuitenkin, että morsian oli piikikäs ja erittäin epäkohtelijas myyjälle. Vaikutti siltä, että syytti myyjää pukunsa epäsopivuudesta. En meinannut uskoa korviani, kun morsian palasi sovituskoppiin, niin alkoi itkeä. Mietin kovasti, mikä näytelmä tämä nyt on. Kuka tahansa näki, että yli laiha morsian, oli selvästi laihduttanut. Tai osti aiemmin liian ison mekon. Puku oli iso ja sen mallinen, ettei sitä voinut pienentää. Olin utelias tilanteesta ja jäin muka katselemaan juhlamekkoja.
Mietin kovasti, miksi alkaa julkisesti itkemään. Tuli mieleeni oliko morsian edes haluamassa naimisiin. Yleensä ollaan iloisia häistä. Mekko on pieni asia naimisiin menossa. Pidetään yhden kerran päällä. Sormus on itseasiassa tärkeämpi, jää sormeen ainoana asiana häistä.
Minulla on tytär, mutta en voi koskaa edes unissani kuvitella hänen itkevän morsiuspuku liikkeessä tai rähjäävän myyjälle.
Hyvät tavat opetetaan kotona.
Tinttaralla morsian hääpuku ostoksilla
Mammamiakaupassa
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774