Eli siis, mun 7vk ikäinen talvikkonaaras pissaa joka kerta juoksupalloon. Ihan ensimmäisellä kerralla se ei tehnyt niin, mutta myöhemmin joka kerta. Olen joka kerran jälkeen pessyt pallon vedellä, muttei se auta. Merkkaako hamsteri reviiriään, vai johtuuko se jännityksestä, tai siitä että se on vielä niin nuori? Järveviä vastauksia kiitos!
Hamsteri pissaa juoksupalloon
Talvikko
3
212
Vastaukset
- stressi
Mahdollista stressiä, juoksupallo ei ole eläimelle mikään kiva asia vaikka niin voisi luulla.
luultavasti stressi, juoksupallo ei ole suositeltava.
- Anonyymi
Todennäköisesti stressiä. Itse pidän hamsteriani ihan vapaana huoneessani ja jos menen muualle kotiimme laitan palloon vaikka se ei ole suositeltavaa. On myös sellaisia aitauksia joissa voi myös pitää mutta hamsteri pitää silti vahtia koko "ulkoilun" ajan. Toivottavasti tästä oli apua vaikka olenkin vähän myöhässä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854