Samalla tukkani lähti ja kaikki karvani alkoivat kasvamaan. En siis suosittele tätä tuotetta kenellekkään. Sai minut näyttämään vain kaljulta apinalta, jolla löysä lerssi.
Priorin sai minut impotentiksi.
7
85
Vastaukset
- Pettynytpriorin
Näin kävi myös minulle :(
- Anonyymi
Olen käyttänyt priorinia nyt noin 2 kuukautta ja hiukseni ovat alkaneet lähteä lopullisedti käytön aloituksen jälkeen :(
Potenssi ongelmia myös täällä ;( - Anonyymi
Pelkkiä provoviestejä!
Eihän miedot biotiinipillerit vähäisillä luonnonlääkkeillä höystettynä vaikuta oikeastaan yhtään mitään. Vain lompakko ohenee vauhdilla.
Äijillä on potenssi korvien välissä ja kun lukee yhdenkin yllämainitun aloituksen, niin heti lerpahtaa. - Anonyymi
Lisääntynyttä hiustenlähtöä ja potenssi vaivaa täälläkin.
1,5 kuukautta käytön jälkeen :( - Anonyymi
Kannattaa vaihtaa tuotetta. Käytän vahvempaa biotiinia, tukka (ja kynnet) kasvaa vauhdilla.
- Anonyymi
No mikäs biotiini valmiste olisi sitten hyvä?
- Anonyymi
Käyttänyt priorinia nyt 6kk ja tukka lähes kaikki poissa. Omatunto maassa :(
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774