moniin paikkoihin, jopa omalle facebook-sivullenikin. Apua.
Mitä itse tekisitte omalle fb-sivullenne ilmestyville vaalimainoksille?
Onko teillä sellaisia?
Omia, tuttujen tai oman puolueen ehdokkaita?
Kun yksi tuttavani lisäsi omalla sivullani olevaan kaverikuvaansa puolueen ja vaalinumeronsa.
Minä poistin kuvan oman fb-sivuni kaveriryhmästä.
Vaalimainoksia näkyy ilmestyvän
4
<50
Vastaukset
- HarmitusOnHän
Ihmettelin, kuinka tuttava kehtasi tehdä niin, eikä edes kysynyt lupaa.
En taatusti äänestä häntä! En! En ole siellä viime aikoina edes piipahtanut,
olkoot siellä ihan kaikessa rauhassa, jos ovat,
ei haittaa.
En kyllä viitsi nytkään mennä sinne tarkastamaan,
vaikka hyvän vinkin annoit ko aiheesta,
josko joku olisi jotain vaaleihin liittyvää laittanut.
onnea vaan kaikille vaalivankkureille...Joka ei niin innokkaasti politiikkaan suhtaudu, niin tuputtava vaalimainonta rasittaa.
En minäkään minkään puolueen vaalimainontaan itseäni haluaisi liitettävän.
Nämä yli-innokkaat puolueenkannattajat hajustavat puolueensa kaikkein vastenmielisemmäksi, niin kuin täällä olevat perus-suomalaiset.
Aikanaan sääliksi kävi Ele Aleniusta ja Kalevi Kivistöä, kun Taisto Jalo Sinisalo avasi suunsa. Silloin lähti SKDL,llä ääniä enemmän , mitä Sinisalo palavalla julistuksellaa sai.Aika hävytöntä, laittaa omia vaalimainoksia luvattomiin paikkoihin. Se kertoo paljon ehdokkaasta, jota en tietenkään äänestäisi.
Onko joku teistä ollut ehdokkaana vaaleissa?
Miten onnistuitte?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398