Olen kaukosuhteessa 1050km välimatkalla "Jarkon" kanssa, olemme olleet yhdessä yli puoli vuotta ja nyt olen todella ihastunut "Marttiin" joka asuu samalla paikkakunnalla kuin minä... Martti on myös kertonut olleensa ihastunut minuun, enkä tirdä mitä Jarkon kanssa pitäisi tehdä, sillä olen miettinyt eroa mutta pelottaa että alan katumaan sitä:( Enkä nyt tiedä mitä pitäisi tehdä. Ja jos eroaisin Jarkosta miten tekisin sen niin, että en loukkaisi häntä?
En selviä tästä
1
<50
Vastaukset
- liukuvoidettaanukseen
Ensin nyt Martin munaa joka rööriin ja jos ei oo hyvä niin sitten jatkat Jarkon kanssa. Eikä siitä tartte kellekkään kertoa, mutta eipä tartte miettiä enää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709