Tietääkö kukaan kuinka paljon maksaa polkupyörän vanteen suoristaminen ja pinnojen kiristys? Vanne ei ole paljonkaan vääntynyt, sen verran että ottaa jarrupaloihin kiinni tietyssä kohtaa, varmaan suoristuu ihan pelkästään pinnojen säätämisellä.
Polkupyörän vanne
16
<50
Vastaukset
- Sipilärosmovie
Halvemmalla saat uuden vanteen valitettavasti. Ammattimiehen tekemänä tulee hinnaksi n100e josta valtio vie sen 60e...
- Pyöränhuolto
Samaan johtopäätökseen tulin kun kattelin netistä hintoja, ei ollut oikein paikallisia liikkeitä. Kyseessä kuitenkin ihan perus eturengas jotka ei maksa edes hirveästi.
- Nykyistäparemmankin
Joka tapauksessa voi saada halvalla, jos on saadakseen.
- Pyöränhuolto
Niihän sitä voi saada, ei vaan tee mieli käydä soittamaan jokaista Imatralla olevaa liikettä läpi.
- nastojakuralammikoihin
Osta auto ja lopeta viherpiipertäminen.
- Pyöränhuolto
Miksi ei voi olla kumpaakin?
Enemmän kuin tomiva polkupyörä
- pinnatkireellä
Mitäs sitten jos vanne kiristää päätä? Paljonko hoito maksaa?
- kiristyylisää
Saat särkylääke reseptin jotta se vanne ei koske kiristyessään, aika halvalla siitä selviää.
- Kelakorjaus
Siel Niskan Lidlin ns takana olevalla kadulla joku pappa aikoinaa korjas pyöriä. Käytin itsekkin huollossa, halpaa oli.
- gffwe
Joo niin muuten oli ja oli töissä rajavartiostossa nimen omaan pp korjaajana.
- päteväukko
Vieläköhän korjaa pyöriä?
- khuhil
Alkaa kyllä jo olla ikämies, mutta voipi hyvinkin, Paikka on jossain JÄKÖNKUJAN puolivälin paikkeilla talon numero ei tule mieleen, pihalla näkyi aikoinaan paljon varaosapyöriä.
- Kellinteloja
Voi jee.osta vanne tai koko pyörä niin pinnat täytyy tiukata noin sadan kilsan jälkeen,muute lähtee hissuksee kasikolle.
- Jgfff
Porrasmäellä hinta n.20e,itse olen käyttänyt vanteen pari kertaa siellä
- Kädetön
Kyllä se vanne oikenee kotikonsteinkin ainakin tähän mennessä on näin tapahtunut. No vaatiihan se vähän päättelyä mistä kiristää ja minkä verran, mutta ihan perushuttua kädettömällekkin kun vähän reenaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa442043En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91281
- 121078
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 81952