https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/276826-ennakkoilmoitukset-antti-rinteella-puoluejohtajien-suurin-vaalibudjetti-jussi-halla?ref=valinnat
Antti Rinne on kiitollisuudenvelassa sinne sun tänne. Hänen vaimonsa päättää vielä, mitä Antti saa syödä. Suomen pääministeriksi sopiva mies. Juha Sipilä teki kuten vaimo käski ja tarjosi asuntonsa turvapaikkashoppailijoille.
Halla-aho ei tarvitse paljon rahaa, eikä ole kenenkään vietävissä. Hän vastaa vain äänestäjilleen, jotka ovat suomalaisia. Demareilla on somaleita ehdokkaina.
Äänestätkö miestä joka tekee itse päätöksensä?
Kenen leipää syöt sen lauluja laulat!
5
56
Vastaukset
- ay.mafia.kiittää
Ay liike tukee mättää rahaa yms keinoin kassaan
Antti Rinne kävi Folktingetin kokouksessa Hangosssa kumartelemassa.
Halla-aho ei nöyristele. Häntä ei uskalleta päästää hallitukseen, koska paljastaisi maahanmuuttoon liitttyvän mädännäisyyden. Siixpack hallitus oli vallassa, kun Suomi sopi EU:n ja Ruotsin kanssa muslimimiesten tulosta Suomeen. Noista politiikoista poissa ovat Haglund, Stubb ja Ville Niinistö ei uskalla lähteä vaaleihin.
Perussuomalaiset sopivat rehelliselle suomalaiselle. Perussuomalaiset tekevät työtä vain suomenkieliselle suomalaiselle. YLE FEM kanavalla ei ole Persua puhumassa huonosti ruotsia.
- Lukiolaislikka
Yle Fem valitentii näytti hyvin, kuinka naurettavaa on Suomen kaksikielisyys.
Suomenkielisessä koulussa opintonsa suorittanut ei hallitse ruotsia. Toisaalat miksi pitäisikään, koska ruotsin kielellä ei ole käyttöä. Terveydenhoitoalaaelle koulutetut häviävät Ruotsiin ja Norjaan. - keneily.pois.jo
Ei kenen, vaan jonka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391809En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421368Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121058
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899