Haluan käsitellä ajatuksia ja tuntemuksia erosta ja sen vastapainoksi kaikesta kivasta.
Ota yhteyttä jos olet noin 30-50, olet samassa tilanteessa tai ymmärrät. Tarkoitukseni ei ole jäädä märehtimään, vaan voimaantua.
stillsmiling@mail.com
Sähköpostiystäviä vasta eronneelle?
stillsmiling
5
124
Vastaukset
- Jännetuppitulehus
Lopeta tommonen ruikutus, ja sepalus auki eteempäin. Loppuikäs oot iliman pilluu, joten tee valmistavat toimenpiteet.
- vainelämääontää
Tuo on oikea asenne niin pitää ollakin elämä jatkuu. Voimia kovasti täällä toinen saman kokenut.
- 85467
etsi uusi rakas , johon tuhlaat energiasi ja ex unohtuu samantien . muuten murehdit ijät ja ajat. toimi ainakin mulla.
- Anonyymi
Lähetin viestin yllä annettuun osoitteeseen jo jokin aika sitten, mahtoiko tulla perille?
- Anonyymi
Joko olet löytänyt sopivan henkilön?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774