Jeesus on hyvä

Parasasiaikinä

Kiitos hänelle siitä!

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AamenkiitosJeesus

"Ja Jeesus vaelsi kaikki kaupungit ja kylät ja opetti heidän synagoogissaan ja saarnasi valtakunnan evankeliumia ja paransi kaikkinaisia tauteja ja kaikkinaista raihnautta."
      Matt 9:35

• Eiolemiestänäkynyt

Oi Jeesus Jeesus muistatko kun kuljit,
        maan halki etelästä pohjoiseen.
        Sä neidot monet sylihisi suljit,
        kuiskaten näämme kohta uudelleen.
        Mut Jeesus Jeesus palannut et koskaan,
        sua neidot kaipaellen odottaa.
        Kuin tähti taivahan aamun tullen katoaa,
        lailla tähtein Jeesus rakastaa.

• Eikiitosjeesus

Vähän kuin Niilo Ylimainio, vedätti väkeä tempuillaan mutta kukaan ei parantunut.
        Jos tuo on mitta niin esim antibiootin keksijä on miljardi kertaa jumalaa suurempi jumala.

• ProFide

Jeesus lienee lelut ainakin hyväntahtoinen. Seuraajansa ovat vain typeryksiä ja idiootteja.

• ProFide

...lienee ollut..
        Korjaus.

• yksiuskova

proFide on pitkänlinjan gospel yhtye.

Jumalan hulluus on ihmisten viisautta viisaampaa...

• Jeesuksen väitetään sanoneen ettei ole kuin yksi hyvä , hän ei kertomuksen mukaan kuitenkaan osoittanut sormella itseään...Mistäköhän mahtaisi johtua?

• AamenkiitosPaavali

Miksi puhut kielillä - BabylonGetaway- vaikka Paavali on kieltänyt:

"Jos puhutaan kielillä, vain kaksi tai enintään kolme saa puhua, kukin vuorollaan, ja jonkun on tulkittava puhetta."

• JeesusOnhyvä

ROOM
      2:4 Vai halveksitko hänen hyvyytensä ja kärsivällisyytensä ja pitkämielisyytensä runsautta, etkä tiedä, että Jumalan hyvyys vetää sinua parannukseen?

• Anonyymi

"Te tiedätte, että kahden päivän perästä on pääsiäinen; silloin Ihmisen Poika annetaan ristiinnaulittavaksi."

• Anonyymi

"Silloin hän päästi heille Barabbaan, mutta Jeesuksen hän ruoskitti ja luovutti ristiinnaulittavaksi."

• Anonyymi

Paholainen ei siedä sitä, että hänet paljastetaan. Jeesustelu ei palvele jeesusta, vaan paholaista.

Jukoliste miten paholainen osaakin tehdä jeesus hihhuleista oman asiansa palvelijoita - tiedon saamisen estämisessä. Raamattu on aiheena tällä palstalla, ei jeesus, jolla taas on oma palstansa.

• Anonyymi

"Ja samalla tavalla herjasivat häntä ryöväritkin, jotka olivat ristiinnaulitut hänen kanssansa."

• Anonyymi

"Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      68
      2421
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1789
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1624
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      374
      1575
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      16
      1535
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1397
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1141
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1094
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1009
    Aihe