mennä sunnuntaina päiväkävelylle?
uskaltaako turussa
8
<50
Vastaukset
- jopesano
mattiijateppoo vain laulaa
- psonpuolue
Mikä puolue johtaa ennusteissa?
Kaikki on mahdollista joten suosittelen
- EiKestäValoa
Uskaltaa, jos jätätte äörioikeistoa äänestämättä, ei kannata unohtaa mikä Persujen tausta on, siitä ovat vaan hiljaa näin vaalien alla.
- inhottaa.mamupolitiikka
Perussuomalaiset on ainoa isänmaallinen valinta, mut kun Turussa on jo niin paljon mamuja. Senkään takia kaikki ei uskalla lähteä yksinään sieltä kotoaan ulos ja uurnille. Mutta perussuomalaiset ainakin on oman maansa ja kansansa asialla. Ei kai se nyt suomalaisten vika ole, jos nykyinen haittamaahanmuutto on tuonut mukanaan niin Eurooppaan kuin Suomeenkin turvattomuutta, pelkoa ja jopa inhoa hyväksikäyttäjiä kohtaan. Sellainen reaktio on luonnollinen ja sitä ei saisi tukahduttaa esim.sensuurilla, koska se tukahdutettu inho ja vastenmielisyys saattaa ulottua lopulta kadulle toiminnaksi.
- Cncncncn
Persut olivat vallassa ja hallituksessa ja ministeriaudien takapenkeillä. Juuri persut olivat keskeisillä paikoilla päästämässä suuren pakokaisvirran maahan.
- HahHahEx
Kyllä hyvinkin uskaltaa mennä sinne torin montun ympäri kävelemään, ei tule kukaan häiritsemään.
- matutvittuun
tais siinä olla päätekijänä orpo ja sipilä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1153153- 122046
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371895Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4011763Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211661Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681477- 1201311
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101201- 131196
- 201059