Näin siis tämän päivän uutisvirrasta poimittua. Yhtiöt eivät fuusioidu, vaan kyseessä yhteenliittymä, jonka toimitusjohtajaksi siirtyy Miodexin toimitusjohtaja Tomi Vaseljev. Karoliina Frankilla ei taidot bussialalle selvästikään riittäneet, sillä hän siirtyy ns. asiantuntijatehtäviin, mitä ne sitten lienevätkään.
Yllättäen Vekka Liikenteen ex toimitusjohtaja ja nykyisin Palmiassa jonkinlaisena johtajana esiintyvä Tapio Vekka siirtyy yhteenliittymän liikenteestä vastaavaksi johtajaksi. Sitä uutinen ei kuitenkaan kerro lähteekö Vekka nyt sitten Palmian palveluksesta, vai hoitaako hän molempia pestejä yhtä aikaa. Jos aikaa riittää molempiin, voisi kuvitella, ettei Palmian tehtäväkenttä ole ollut juuri kopiovastaavaa vaativampi.
Ja nyt varoituksena Miodexin Tomi Vaseljeville. Tapio Vekka teki vuosikymmenet yhteistyötä taannoin Hämeenlinjan kanssa, kunnes Vekka sai sisäpiiritietoa Hämeenlinnan linjaliikenteen tarjouksista ja käytti sitä röyhkeästi hyväkseen syrjäyttäen ja tappaen Hämeenlinjan liiketoiminnan kokonaan. Ettei tässä nyt olisi kyse ihan samasta kikkailusta, joten Miodexin kannattaa olla erittäin varovainen Vekan kanssa.
Vekka ja Miodex yhdistyvät
11
92
Vastaukset
- javieläylioppilaskin
Asiantuntijatehtävien vaativuudesta ja siihen vaadittavasta älykkyydestä sekä koulutuksesta Majatalon emännän kannattaisi kysyä käytännön vinkkejä Sari Rautiolta. Hän on toiminut tuossa vaativassa tehtävässä jo vuosikausia ja pestinsä hän on saanut ihan omilla ansioillaan, tietämyksellään ja koulutuksellaan.
- opettajaiänikuinen
Kyllähän opettajan koulutuksella pärjää.
- Kristallipallosta
En varmasti ole kovin kaukana totuudesta, jos totean, että Miodexin taru alkaa olla kohta loppu, niin jos katsoo taaksepäin Vekan yhteistyökumppaneiden kohtaloa.
- suljetutkirjekuoret
Hämeen Linjan kohtalo taitaa odottaa jos liian sinisilmäisesti yhteistyössä toimii Vekkulien kanssa.
- Miaudex
Joko bussit on kunnossa?
https://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/1074128276/Teatterireissu Linnanmaelle paattyi bussin kaatumiseen - täysin-selvää
Avaaja vekkakade on taas aktiivinen. Kateus vaivaa.
- täysin-selvää
Vastaaja KokDem-Ääliö on taas aktiivinen. Järjenpuute vaivaa.
- 35771
Osui ja upposi.
- Hphihigigigigigi
Kyllä on asiat menny pahasti poskelleen liikenteen nykyjohdon kanssa. Toista oli siihen aikaan kun busseissa oli peräosassa rahastajat omissa kopperoissaan ja kuski sylki kämmeniinsä enn tiukkaa mutkaa että ote pitää kun ei ollu ohjaustehostimia keksitty. Erkin poika Matti oli toimitusjohtajana ja Martti N. piiskasi linjoihin vauhtia liikennejohtajana
- ViimeistäViedään
Jaahas, kääkän muisteloita taas. Toivottavasti heräsit vielä tänäkin aamuna.
- Anonyymi
Voin ihan faktana kertoa, että 80- ja 90 -luvun busseissa oli paremmat ohjaustehostimet kuin tämän päivän uusissa. Enää ei ajeta yhdellä sormella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745