Persuissa on kuulemma ehdokkaina natseja? Hui.

umbilambivalghet

Eivätkös natsit olleet saksasta lähtöisin ja pyrkivät hävittämään juutalaiset maailmasta. En ole kuullut persujen vainoavan juutalaisia? Vasemmistosta en sensijaan ole niinkään varma, ottaen huomioon kannanotot palestiinalaiskysymyksiin.

10

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nähtygoettu

Tämmöistä puhetta levitetään täyttä häkää. onko se totta? Sitä ei levitetäkkään sosiaalisessa mediassa, vaan ihan vanhanaikaisin keinoin. Se osuu ja uppoaa näköjään ikäihmisiin ainakin vasemmistossa.

• Natsiöyhötys on jo menettänyt tehonsa. Mikä olis joku uus kiva jekku? Ufot? Liskoihmiset? Jotain nyt äkkiä.

• mirghiam

Uusnatseista on puhuttu vuosikymmeniä, mutta persujen ehdokkainako niitä on? Sen tietää persupuolue, joten vastatkoon ikäihmisten huoleen.

• ummmhhööhju

Oikeasti tämä asia pitäisi jonkun puolueen toimesta tarkistaa, sillä ylihuomenna äänestämme ja pitäähän meidän äänestäjien tietää, ovatko persut natseja, vaiko ei! Kiitän asiallisesta palautteesta.

• Haluan-korjata-sinulle

Äänestyspäivä ja finaali on huomenna.

• werjj

Trolli.

• Kuunatsejajokapuolella

Ketään ei kiinnosta natsihöpinät enää.

• dosiooon

Vanhukse kyllä ottavat sen täysin tosissaan, kun varotellaan persuista. Pitää muistaa, että vanhusväestöä on runsaasti ja he ovat aktiivisiampi äänestäjiä.

• grerfeg

Ei siellä mitään natseja ole - eikä niitä natseja ole juuri missään muuallakaan enää. Paitsi vassareiden fantasioissa.

• niinväsynyt

Höpö höpö, kuuden miljoonan tarinankin alkaa murentua ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2280
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1494
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1367
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1101
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1064
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      989
    Aihe