Ollaan kaikki anonyymejä

Anovanyymi

me rekisteröitymättömät, meitä ei enää toisistamme erota.

73

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

Miksi ei rekisteröidyt voi käyttää omaa keksimäänsä nimimerkkiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ei rekisteröidyt voi käyttää omaa keksimäänsä nimimerkkiä?

piti olla rekisteröitymät

• No eipä ole paljon erottanut aikaisemminkaan. Samaa massaa eri nikeillä.

• massaaaaaaa

Jatkossa kaikilla on sama nimimerkki anonyymi.

• massaaaaaaa kirjoitti:

Jatkossa kaikilla on sama nimimerkki anonyymi.

No sehän on aivan oikein ja kohtuus, ellei ole rekisteröinyt itselleen nimimerkkiä. Massalla sama nimimerkki koko ajan. Mitäpä sitä joka kommenttiin vaihtamaan nikkiä ja vielä kesken ketjunkin.

• Hurraa hurraa hurraa!

• Kannatan.lämpimästi

On oikein hyvä muutos. Keskitytään kirjoitusten sisältöön, ei kirjoittajiin. Jos tulee ketjuja, joihin pääsee vain rekisteröitymällä, niin he kirjoittavat siellä ratokseen, minä en. Asetun ristisanatehtävän/Isä Matteon ja muiden nauhoitusten/ompeluksen/pihanhoidon/ääninauhankuuntelun/lenkin/ystävälle soiton/lukemisen äärelle ja paneudun siihen.
      Olen huomannut, että rekatut haluaisivat vain rekattuja ja meitä anonyymejä on moitittukin. Kyllä rekattujen pitää saada se mikä heitä hyödyttää. Mikä teitä muuten tässä hyödyttää??

• No mikä ero sinulle siinä olisi, jos tuokin kommentti olisi ollut nimimerkillä "Anonyymi" tuon "Kannatan.lämpimästi" sijaan. Ei kai siinä mitään eroa olisi kommenttiin.

• Tuulettaa

Yhä täällä jatkuu sama inttäminen, niinkö? Rekisteröitymätön ei ole yhtään huononpi eikä "massa" kuin rekisteröitynyt. Iän kaiken on ollut kirjoittamaton sääntö, että samassa ketjussa ainakin käytettäisiin vain samaa nimimerkkiä.
      Asiat ovat tärkeämpiä kuin ainainen saman vatvominen. Keksittekö rekisteröityneet ja vuosia toistenne kanssa keskustelleet aina kiinnostavaa uutta?
      Olen vähentänyt paljon täällä ravaamista kun on muuta.

• Tuonkin olisit voinut kirjoittaa nikillä "Anonyymi" aivan hyvin.

• enminämuttamuut

Keksitkö sinä tuuletin aina uutta, jotain muuta kuin toisten arvostelu?

• Tuulettaa
        enminämuttamuut kirjoitti:

Keksitkö sinä tuuletin aina uutta, jotain muuta kuin toisten arvostelu?

Anteeksi, en haukkunut kirjoittajia vaan sisältöä. Miksi jahkata aina samaa rekisteröityneiden ja muiden eroa? Haluatko minun häipyvän? Kai minut koetaan ilkeäksi.

• Tuulettaa kirjoitti:

Anteeksi, en haukkunut kirjoittajia vaan sisältöä. Miksi jahkata aina samaa rekisteröityneiden ja muiden eroa? Haluatko minun häipyvän? Kai minut koetaan ilkeäksi.

Mitä väliä.
        Kohtahan sinua ei ole muutenkaan erikseen, ellet sitten joko sinä tai pylykerö rekisteröidy.

• kylmätotuus
        Tellukka kirjoitti:

Mitä väliä.
        Kohtahan sinua ei ole muutenkaan erikseen, ellet sitten joko sinä tai pylykerö rekisteröidy.

Uskomatonta, että sinäkin olet liittynyt surkeaan arvuuttelijoiden joukkoon. Minusta rekattuja nimimerkkejä, jotka arvailua ovat vuosia harrastaneet, on ollut aivan liian paljon jo aiemminkin.
        Miksi sinä sorruit samalle tasolle?
        Vastausta kysymykseeni en taholtasi odota, kuten hyvin tiedät. Itsekseni tässä vaan ihmettelen "ääneen".

Nyt sinä hehkutat rekisteröitymisen puolesta pontevasti.
        Muistatko itse, mikä oli syynä siihen, että rekkauduit?
        Jos et, niin minä virkistän muistiasi.

Täällä oli pari henkilöä, jotka kirjoittivat sekä sinun että minun nimimerkillä todistaakseen, että musta nikki on "vapaata riistaa"
        Heidän nimimerkkejään lienee turha mainitakaan.

Sinä alistuit heidän tahtoonsa ja rekkasit itsellesi nimimerkin Tellukka.
        Minä en heidän "hyökkäyksistään" huolimatta nimmariani muuttanut ja hyvin olen saanut sanottavani sanottua tällä mustalla nimmarillanikin.

Samalla linjalla jatkan edelleenkin, vaikka olisinkin "anonyymi"
        Kommenttini vahvistan nimimerkillä kylmätotuus. Sitä ei kukaan voi estää.

• milloinketäkin
        kylmätotuus kirjoitti:

Uskomatonta, että sinäkin olet liittynyt surkeaan arvuuttelijoiden joukkoon. Minusta rekattuja nimimerkkejä, jotka arvailua ovat vuosia harrastaneet, on ollut aivan liian paljon jo aiemminkin.
        Vastausta kysymykseeni en taholtasi odota, kuten hyvin tiedät. Itsekseni tässä vaan ihmettelen "ääneen".

Täällä oli pari henkilöä, jotka kirjoittivat sekä sinun että minun nimimerkillä todistaakseen, että musta nikki on "vapaata riistaa"

Minä en heidän "hyökkäyksistään" huolimatta nimmariani muuttanut ja hyvin olen saanut sanottavani sanottua tällä mustalla nimmarillanikin.

Tellukka on arvuutellut vuosia, ei mitään uutta.

• kylmätotuus kirjoitti:

Sellaista ei tarvitse arvailla minkä tietää.
        Vain yksi nimimerkki täällä on koskaan ollut minun ja se on tämä rekattuni. Sillä ei ole ainakaan vielä kukaan toinen kirjoittanut.

Kuinkahan moni "anonyymi" tulee jatkossa vahvistamaan kommenttinsa kylmätotuutena. No sen näkee sitten.
        Minä en tule nikillä anonyymi kirjoittamaan koskaan. Jos tämän nikkini allekirjoitus joskus näkyy anonyymin kommentissa, niin kommentti ei ole minun kirjoittamani.

• mikämikämikä
        Tellukka kirjoitti:

Sellaista ei tarvitse arvailla minkä tietää.
        Vain yksi nimimerkki täällä on koskaan ollut minun ja se on tämä rekattuni. Sillä ei ole ainakaan vielä kukaan toinen kirjoittanut.

Kuinkahan moni "anonyymi" tulee jatkossa vahvistamaan kommenttinsa kylmätotuutena. No sen näkee sitten.
        Minä en tule nikillä anonyymi kirjoittamaan koskaan. Jos tämän nikkini allekirjoitus joskus näkyy anonyymin kommentissa, niin kommentti ei ole minun kirjoittamani.

ent.siivooja???

• mikämikämikä kirjoitti:

ent.siivooja???

Ei ole koskaan ollut minun nikkini.

• entinensiivoojaparka
        Tellukka kirjoitti:

Ei ole koskaan ollut minun nikkini.

Älä saivartele .

• entinensiivoojaparka kirjoitti:

Älä saivartele .

En saivartele.
        Se ei koskaan ole ollut minun nikkini.

• Nimim.anoo-nyyttiä

Voihan edelleen käyttää allekirjoitusta.
      Vaikkapa...
      Nimim. Kaksin aina kaunihinpi
      Nimim. Kevättä kohti
      Nimim. Löydänkö sinut
      Nimim. Haista sinä paska senkin Sininen (puolue Sininen tulevaisuus)

• Uskallatko

Mikä sen komeenpaa kun vetäistä omat nimet alle.

• semmonentapaus
        Uskallatko kirjoitti:

Mikä sen komeenpaa kun vetäistä omat nimet alle.

ja lisäksi vielä hetu tai sotu ja lopuksi vielä pin-koodi.

• Uskallatko

Älä nyt kuitenkaan liioittele.

• mimmimum-..mi

Mistä tämä anonyymi-juttu nyt on puhjennut....jos ei voi kirjoittaa sillä kun on ennenkin kirjoittanut ....niin pitää siirtyä muille laitumille...

• Anovanyymi

Voithan sinä kirjoittaa niin kuin ennenkin, olet vain nimimerkki anonyymi, niin kuin me muutkin joilla ei ole rekattua nikkiä

• sieltähänse

Ylläpidolta, lue linkki.

• mimmimum-..mi

Joku "muu" on rekannut nimimerkkini ainakin kolme kertaa ....tähdellä... pisteillä ja vielä tällä jossa viivakin....jospa hän sitten alkaisi käyttää niistä jotain ....jos se sallitaan hänelle...

• pidäkiirettä
        mimmimum-..mi kirjoitti:

Joku "muu" on rekannut nimimerkkini ainakin kolme kertaa ....tähdellä... pisteillä ja vielä tällä jossa viivakin....jospa hän sitten alkaisi käyttää niistä jotain ....jos se sallitaan hänelle...

Kokeilin ja nimimerkki mimmimummi on vapaasti rekisteröitävissä.

• pidäkiirettä
        pidäkiirettä kirjoitti:

Kokeilin ja nimimerkki mimmimummi on vapaasti rekisteröitävissä.

Niin on muitakin vaihtoehtoja eikä tähteä enää sallita.

• mimmimum-..mi

Jäähyväispuhetta kai pitää alkaa sitten laatimaan...kun en taida rekata ....

• Ah-Noh-Nyymi

Minusta on kiva siirtyä oppositioon ja saada virallinen oma nimmari anonyymi. Muutaman tuhat kertaa olenkin joutunut keksimään mustia nimmareita. Sitten ei tarvitse sitäkään.

Eipä uskaltaneet pistää rekisteröitymispakkoa, senkin tolvanat.

On minulla yksi sininen nikki mutta lakkasin käyttämästä sitä koska se ei liene palstan a r v o i l l e mitenkään sopivaa luettavaa. Täällä käy liian moraalisia ja hartaita immeisiä, kertovat papilleen vielä.

• hgqgwdygjwkf

ei erota niin

• Minusta sellainen vaihtoehto, että kaikkien rekisteröimättömien tai kirjaantumattomien nikiksi merkittäisiin anonyymi kuulostaa täysin mielettämältä. Se estäisi keskustelut kokonaan, kun ei erottaisi viestin kirjoittaneita toisistaan.

Aikooko Suomi24 tosiaan pilata ja tukahduttaa omat keskustelupalstansa?
      Todella idioottimainen ajatus.

Jos joku kirjoittaja haluaa vaihdella nikkejään ja pysyä "tuntemattomana", ei se mielestäni haittaa keskusteluja. Yhdessä ketjussa ei keskustelijan kannattaisi kuitenkaan käyttää useampia nikkejä, jos haluaa käydä vuorovaikutuksellista keskustelua.

PS: Voimmehan me itse kehitellä kuvioita. Nikittömät Anonyymit voisivat kirjoittaa viestin tai otsikon alkuun oman rekisteröimättömän tai kertakäyttönikkinsä, tms.

PPS Vai haluammeko pelastaa Suomi24-keskustelupalstat?

• Kommenttisi on väärässä aloituksessa.
        Menehän keltaisiin.

H.

• piiripienipyörii

Tuollahan on aloitus siitä asiasta.
        Vai eikö kelpaa, kun ei ole kenenkään rekatun juttu?

• HarmittavaTakaisku

Viestin voi allekirjoittaa omalla rekisteröitymättömällä nikillään.

Tosin palstaa täytyy vahdata etteivät muut käytä sitä nikkiä.

• Anonyymi

Aattelin Anonyymi- nimimerkillä tämän tähän kirjoittaa.
      saas nähdä jos menee läpi.

En tykkää jos kaikki rekkautumattomat nimimerkillä Anonyymi kirjoittavat, koska nimimerkissä kirjoittajan hengen laadusta saa jo ensi vinkin, anonyymi ei kerro mitään, täysin tunteeton sana.

• Anonyymi

Eli meni läpi, olkoon,
        kirjoitan mielummin omallani tai jollain sen väännöksellä.
        Varsin sen vuoksi, etten kehtaa tuhlata aikaa, kun en kuitenkaan ole mikään anonyymi, vain ihan just mie ihan omine höpötykseni.
        ja jos elämä rupee ahistamaan omalla kirjoittaessani, niin mielummin keksin uuden rekatun nimimerkin kuin kirjoitan kolmannen kerran Anonyymi-nimemerkillä.

• Heikunkeikku

-Huomenta, Heikunkeikku se täällä kirjaimia nakkaa..
      - Huomio, huomio, täällä ei ole muumi, vaan Heikku..
      -Täten ilmoitan, että Heikunkeikku heittää tämän kommentin...
      -Heikku on nyt langoilla ja vastaa kommentiin niin, että...
      -Heikunkeikku keikkui lavittalle, koneen äärelle kirjottamaan..

Oi, näitähän keksis vaikka kuinka paljon.
      Elikkä tälleen minä voisin (ja muut omilla nimimerkeillään) kirjoittaa, jos palstan systeemit muuttuu.

TAHI:

Kommentin loppuun, perähän pistää, vihoviimeiseksi tällätä:

- Heikunkeikku tän viestin kirjoitti

Tai pelkkä oma tuttu nimimerkki yksistään yskimään :)

• Ano-nymous

Heh! Pian tusinpittain ensihuumana anonymoukset allekirjoittavat.

Tämän kirjoitti Heikunkeikku

Yst. Anonymous_

• Ano-nymous

Kivaksi tavaksi Kivaksi.
      En hylkääkään vielä palstaa. Tästähän tulee taas varsin riitaisa.

Yst. Anonymous_

• Heikunkeikku

"Ano-nymous"

Niin mutku menis jännitys, kun ei tietäisi kuka riitelee kenenkäki kans.
        Koko ajan nimetön riitelis nimettömän kans, välis joku sininen arvuuttelis, että onk se nimetön se tai perätin, että Se Täytyy olla se, joka kirjotti ennen sillä ja sillä nimimerkillä.

Olis heevetin sekavaa.

Ketju muuttuisi tylsäksi.
        Inspiraatiot kirjoittamiseen kaikkoaisi.
        Mä ainaskin tahdon kirjoittaa minänä, niin että mut tunnistetaan.
        Erittäin huonoksi muuttuu, jos multa kysytään. Olin kuulevinani jostakin hiljaisen kysymyksen. Siks vastasin.:)

• Heikunkeikku kirjoitti:

"Ano-nymous"

Niin mutku menis jännitys, kun ei tietäisi kuka riitelee kenenkäki kans.
        Koko ajan nimetön riitelis nimettömän kans, välis joku sininen arvuuttelis, että onk se nimetön se tai perätin, että Se Täytyy olla se, joka kirjotti ennen sillä ja sillä nimimerkillä.

Olis heevetin sekavaa.

Ketju muuttuisi tylsäksi.
        Inspiraatiot kirjoittamiseen kaikkoaisi.
        Mä ainaskin tahdon kirjoittaa minänä, niin että mut tunnistetaan.
        Erittäin huonoksi muuttuu, jos multa kysytään. Olin kuulevinani jostakin hiljaisen kysymyksen. Siks vastasin.:)

Sellaistahan täällä on ollut aina, ettei tiedä kenen kanssa siinä riitelee. Ei siinä mitään eroa, jos nikkinä on Anonyymi.

Jos tosiaan haluat kirjoittaa "minänä, niin että mut tunnistetaan", niin siihen on olemassa vain yksi keino niinkuin tähänkin asti ja se on rekkautuminen.

• Heikunkeikku
        Tellukka kirjoitti:

Sellaistahan täällä on ollut aina, ettei tiedä kenen kanssa siinä riitelee. Ei siinä mitään eroa, jos nikkinä on Anonyymi.

Jos tosiaan haluat kirjoittaa "minänä, niin että mut tunnistetaan", niin siihen on olemassa vain yksi keino niinkuin tähänkin asti ja se on rekkautuminen.

No ihan oikeesti-oikeesti minua ei kiinnosta kenenkä kans kukakin riitelee.
        Lakkaan lukemasta ketjua, jos ketju muuttuu riitaisaksi. En laisinkaan pidä riitelystä.

Jatkan edelleen tälleen kirjoittelua ilman rekisteröintiä.
        Kuten tuola edellisessä kommentissani kirjoitin, niin voin aina kirjoittaa loppuun "allekirjoituksen" tai muuta vastaavaa.

• Annonyymi
        Heikunkeikku kirjoitti:

No ihan oikeesti-oikeesti minua ei kiinnosta kenenkä kans kukakin riitelee.
        Lakkaan lukemasta ketjua, jos ketju muuttuu riitaisaksi. En laisinkaan pidä riitelystä.

Jatkan edelleen tälleen kirjoittelua ilman rekisteröintiä.
        Kuten tuola edellisessä kommentissani kirjoitin, niin voin aina kirjoittaa loppuun "allekirjoituksen" tai muuta vastaavaa.

Ja seuraava anonyymi allekirjoittaa myös Heikunkeikkuna.

Ei vaineskasn, eihän nytkään.

• Heikunkeikku
        Annonyymi kirjoitti:

Ja seuraava anonyymi allekirjoittaa myös Heikunkeikkuna.

Ei vaineskasn, eihän nytkään.

En usko, että munana (pääsiäismunana:)) kukaan viitsisi allekirjoittaa mun nimimerkkiäni.
        Se olisi kiusaamista ja siitä oitis loukkaantuisin.
        Luotan teihin kirjoittajiin, ettette te tahdo mulle pahaa mieltä:)
        Kesäki tulos ja kaikkee :)

• e.lä.mä

Suomi on rasistinen maa, vain suomessa asuvat voivat rekisteröityä----suomalaisia muuttajia on monia miljoonia .

• e.lä.mä

Suomi on 100 vuotias apina jolla ei ole omaa historiaa muuta kuin talvi sota!

• KiitoksiaViesteistä

Sinut tuntee vaikka nimimerkin kohdalla olisi tyhjää....

• "e.lä.mä"
        Siihen luvataan muutosta.

Tuolla (ylhäällä olevassa keltaisessa linkissä) ylläpito kirjoittaa näin:
        "Puhelinnumerovahvistuksen hankaluudet esim. ulkomaisella numerolla ovat myös hyvin tiedossamme: siksi mietimme myös rekisteröitymisen kehittämistä, ja tähän onkin tulossa muutoksia lähikuukausina. Pysykää kuulolla, sillä tiedotamme muutoksista tässä blogissa!"

• Bengalitikku

Tää on niin tätä: voi hyvät hyttyset🐜

• SitäNäyttääTuo

Vai olisko muurahainen?

• erikoisempi.otus
        SitäNäyttääTuo kirjoitti:

Vai olisko muurahainen?

Termiitti?

• Uusi-eläinlaji
        SitäNäyttääTuo kirjoitti:

Vai olisko muurahainen?

Se on anonyymi ahteri.

• Bengalitikku

Mikä veneen ahterin synonyymi on?

• Perään-moottori
        Bengalitikku kirjoitti:

Mikä veneen ahterin synonyymi on?

Perä - perät - perälauta. Eli ahterin on oltava tasalautainen. Suora. Muuten se on tuhto. Ei nyhtö.

• anonyymimimmimummi

Kauniita unia .... omankullan kuvia .. Hyvää yötä ...sitten kun uni antaa myötä..

• Kylmätotuus

Miksi pitäisi rekisteröityä?

• senvuoksi

Sillä saa hunkszin ja tellukan kunnioituksen.

• kylmätotuus

En näe siihen mitään järkevää syytä.

Kymmeniä kertoja tämä asia on otettu esille sinä aikana, kun olen täällä vuodesta 2015 lähtien ollut.

Pinnistän viimeiset voimani perustellakseni näkemystäni.

-Voin kirjoittaa mielipiteeni "mustana", joiden takana seison ja aikojen saatossa palstalaiset oppivat tunnistamaan minut. En tarvitse rekkautumista osoittaakseni, mitä asioista ajattelen. Kommenttini puhuvat puolestani.

-Vaihtuvaa nikkiä en pidä hyvänä tapana, Tämä vaihtoehto on kuitenkin mahdollista sekä rekisteryidyille että rekkaamattomille kirjoittajille.

Joku henkilöhän voi rekata itselleen vaikka 3 nikkiä. Sen lisäksi hän voi kirjoittaa mustana niin monella vaihtuvalla nimimerkillä kuin haluaa.
        Tässähän koko systeemin uskottavuus häviääkin.
        Jos jollakin on 3 rekattua nikkiä, hän voi peukuttaa kommentteja (omiaankin) 3 kertaa.

Jos nimimerkkisi ei ole rekattu, niin joku toinen voi kirjoittaa nimimerkilläsi omista mielipiteistäsi poikkeavia kommentteja, mutta sehän on vain osoitus kirjoittajan "sairaalloisesta" luonteesta.
        Sinä et käyttänyt nimimerkkiäni. Kiitos siitä!

Mitä tähän uudistukseen tulee, niin en koe sen tuovan mitään muutosta nykyiseen käytäntöön.

Rekisteröidyn nimimerkin nimissä ei voi kukaan toinen kirjoittaa. Heillä säilyy kuitenkin oikeus kirjoittaa "puskasta" ja käyttää väärin vakinikkienkin nimmareita.

Olen vakaasti sitä mieltä, ettei ole mitään väliä sillä, oletko todellisuudessa rekisteröity nimimerkki, joka voi kirjoittaa myös puskasta tai vakimusta, joka voi toimia samoin.

Ajattelen, että tärkeintä on olla oma itsensä ja kirjoittaa rehellisesti mielipiteensä asioista.
        Sen pitää riittää.

• kylmätotuus kirjoitti:

En näe siihen mitään järkevää syytä.

Kymmeniä kertoja tämä asia on otettu esille sinä aikana, kun olen täällä vuodesta 2015 lähtien ollut.

Pinnistän viimeiset voimani perustellakseni näkemystäni.

-Voin kirjoittaa mielipiteeni "mustana", joiden takana seison ja aikojen saatossa palstalaiset oppivat tunnistamaan minut. En tarvitse rekkautumista osoittaakseni, mitä asioista ajattelen. Kommenttini puhuvat puolestani.

-Vaihtuvaa nikkiä en pidä hyvänä tapana, Tämä vaihtoehto on kuitenkin mahdollista sekä rekisteryidyille että rekkaamattomille kirjoittajille.

Joku henkilöhän voi rekata itselleen vaikka 3 nikkiä. Sen lisäksi hän voi kirjoittaa mustana niin monella vaihtuvalla nimimerkillä kuin haluaa.
        Tässähän koko systeemin uskottavuus häviääkin.
        Jos jollakin on 3 rekattua nikkiä, hän voi peukuttaa kommentteja (omiaankin) 3 kertaa.

Jos nimimerkkisi ei ole rekattu, niin joku toinen voi kirjoittaa nimimerkilläsi omista mielipiteistäsi poikkeavia kommentteja, mutta sehän on vain osoitus kirjoittajan "sairaalloisesta" luonteesta.
        Sinä et käyttänyt nimimerkkiäni. Kiitos siitä!

Mitä tähän uudistukseen tulee, niin en koe sen tuovan mitään muutosta nykyiseen käytäntöön.

Rekisteröidyn nimimerkin nimissä ei voi kukaan toinen kirjoittaa. Heillä säilyy kuitenkin oikeus kirjoittaa "puskasta" ja käyttää väärin vakinikkienkin nimmareita.

Olen vakaasti sitä mieltä, ettei ole mitään väliä sillä, oletko todellisuudessa rekisteröity nimimerkki, joka voi kirjoittaa myös puskasta tai vakimusta, joka voi toimia samoin.

Ajattelen, että tärkeintä on olla oma itsensä ja kirjoittaa rehellisesti mielipiteensä asioista.
        Sen pitää riittää.

Miksi sinä tänne meille sitä perustelet?
        Ei se ole tämän palstan keksimä uudistus.

Ylläpidolla on sitä varten oma avaus, mihin saa savon piälysmieskin sanoa painavat sanansa. Jospa ne siitä tokenisivat

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15626935/nimimerkki-varataan-vain-rekisteroityneille---uusi-aloita-keskustelu--lomake-pian-kaytossa

• kylmätotuus
        Tellukka kirjoitti:

Miksi sinä tänne meille sitä perustelet?
        Ei se ole tämän palstan keksimä uudistus.

Ylläpidolla on sitä varten oma avaus, mihin saa savon piälysmieskin sanoa painavat sanansa. Jospa ne siitä tokenisivat

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15626935/nimimerkki-varataan-vain-rekisteroityneille---uusi-aloita-keskustelu--lomake-pian-kaytossa

Nimim. Kylmätotuus kysyi:"Miksi pitäisi rekisteröityä?"

Hyviin tapoihin kuuluu vastata kysymykseen, jos osaa. Perustelut vastaukseen ovat plussaa.
        Minä vastasin hänen kysymykseensä ja peustelinkin hiukan näkemystäni.

Sinähän et koskaan vastaa esim. minun kysysymyksiini, koska olet selkärangaton tyyppi. Tylsiä tikkoja vaan heittelet, eivätkä nekään osu lähellekään tikkataulua.

Hyvää yötä sinulle Tellukka ystäväiseni täältä Savosta!

Yt. kylmätotuus

• kylmätotuus kirjoitti:

Nimim. Kylmätotuus kysyi:"Miksi pitäisi rekisteröityä?"

Hyviin tapoihin kuuluu vastata kysymykseen, jos osaa. Perustelut vastaukseen ovat plussaa.
        Minä vastasin hänen kysymykseensä ja peustelinkin hiukan näkemystäni.

Sinähän et koskaan vastaa esim. minun kysysymyksiini, koska olet selkärangaton tyyppi. Tylsiä tikkoja vaan heittelet, eivätkä nekään osu lähellekään tikkataulua.

Hyvää yötä sinulle Tellukka ystäväiseni täältä Savosta!

Yt. kylmätotuus

Noinhan se tulee menemään sujuvasti sittenkin, kun Anonyyminä vastaat Anonyymille, niin aina menee oikein, eikä tule riitaa.

• Jailhouserock

Akateemiset purkaa aakkonen kerrallaan.

• Elämäyllättää

Niinpä.

• Tuulettaa

Me 60-70 olemme jo siinä iässä, että turhanpäiväisestä ei tarvitse riidellä. Ainakaan ei pitäisi.

En yritä itseäni pyhittää, kyllä joskus asiat ärsyttävät tavallisissakin ympyröissä, mutta en nyt riitele suorastaan. Siitä saisi keskustelun aiheen, mutta en ala rasittaa teitä sillä.

Keskustelupalstan pitäisi tuoda jotain lisämaustetta joskus, mutta turhasta kinastelu ei kiinnosta.

• muistuttaa.mmia

Kovasti sinua kiinnostaa mainostaa tuota kinastelua, tässäkin ketjussa keskustellaan.

• anoona

Olikos niin, että nuo muutama rekkautunut haluaa enemmän rekkautuneita, että kiusaaminen onnistuisi paremmin. Kohteen ollessa näkyvä saa myös muiden kirjoittajien/lukijoiden huomion. Näkymättömät aplodit kiusaajalle miten taitavasti hänen sanansa osuivat. Mielihyvä kiusaavalle siitä, että tuttu nimimerkki pahastui.

• AneeminenAnemone

Olisipa ihan mukavaa saada vähän tilastoja montako rekisteröityä/ei rekisteröityä kirjoittajaa tällä palstalla on eli kuin monta käy jättämässä jonkin viestin päivässä, noin keskimäärin?
      MVH/
      Paloma.se

• Anonyymi

Luulitko ennen erottavasi?

Paljonko vedät nappeja?

• Anonyymi

todellisuudessa näyttää ne ikävimmät riidanhaastajat löytyä noista sinisistä nimimerkeistä

onko niin vihdoinkin ettei enää Suomen ulkopuolelta voi rekisteröityä?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5320
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2357
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      113
      1582
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      228
      1529
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1467
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1165
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1133
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      291
      1085
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe