raikass huonetuoksu, ei mitää kitkeria halavantuntusia vaan hienostunut ja puoleensavetävän hajuinen.
mistähä ja mikä se olisi maailman ihastuttavin
17
<50
Vastaukset
Minusta se on avattu Parvekkeeni-ovi.
Siitäkin huolimatta että Lääkärit kertovat Suolisto-Kaasujen sisältämien aines-osien olevan vähän terveellisiäkin hengitettyinä.
H.- Anonyymi
Kokeile etikkaa.
=DW=- Anonyymi
Oletko käyttänyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko käyttänyt?
Jep
Käytetään aika paljon etikkaa siivoukseen, myös pyykin huuhteluun. Tullut myyntiin jokin siivousetikkakin, etikka vanha pesuaine. Ikkunat, myös auton, voi pyyhkäistä sillä, vie rasvat ja kalvot pois. Tavis etikka kuitenkin ajaa samanasian, kuin jokin erikoissiivoustuote.
Mä pidän etikasta noin muutenkin, ruuanlaitossa ja silleen. Kemikaalit ärsyttää nenää, luonnontuotteet ei. etikka tavallaan luonnontuote. Jotenkin hajumaailmaltaan samantyyppinen, kuin mäntysuopa.
Kippo etikkaa keittiöön, ei haise mädät kalanjämät biojätteestä :D
=DW=
- Anonyymi
Ulkona kuivatettu pyykki.
Maailman ihastuvimmasta en tiedä, kun jokaisella on varmaankin omanlaisensa anturit nenässä.
Metsä tuoksuu kivalle ja aina erilaiselta.
Pyörällä ajaessa tuntee suon tuoksun ja vasta sahatut puupinot tuoksuva hyviltä omassa nenässäni.
Kävely kuivassa kangasmetsässä aurinkoisena päivänä, leikattu heinä ja kielokin, ja... ja... niitä parhaita kesän tuoksuja saa vielä odotella.
Leipomispäivä on kyllä yliveto, pullan paisto, en ala...pitääkö tässä ruveta vielä pullanpaistoon...- Anonyymi
Ikkuna auki. Sieltä tulee maalla ainakin.
- Anonyymi
Tämähän on kivaa. Anonyymin oma ketju.
- Anonyymi
Peukku 👍
- Anonyymi
Peukku myös.👍
- Anonyymi
Mehän suorastaan tuoksumme anonyymeille. Se on paras kodin tuoksu.😂
Maailman ihastuttavimpia raikkaita tuoksuja on varmasti runsaasti, riippuu siitä, keneltä ja missäpäin maailmaa kysyy. Mieltymykset voivat olla hyvin erilaisia ja yksilötasollakin mieltymykset voivat vaihtua ajan kuluessa.
Kotiin erilaisia hyviä tuoksuja voi hankkia eri tavoin.
Hyvälle tuoksuvia yrttejä voi kasvattaa keittiössä ja ikkunalaudoilla.
Kukkakaupassa kannattaa haistella ja ostaa mieleisen tuoksuisia kukkia tai kukkapurkkeja.
Luonnosta poimitut oksat ja kukat voivat tarjota mieleistä vaihtelua.- Anonyymi
Loiva sitruuna. Omenainen.
- Anonyymi
Lisäys 👍👍👍
- Anonyymi
Lavendeli = Laventeli
- Anonyymi
Mielestäni Latvalahointeli on parenpi tuoksu ✌ 😜
- Anonyymi
Heikunkeikku taas täälä.
Tiesittekö, että puhtaus ei tuoksu millekään.
On väärin sanoa, että oi kun täälä on puhdasta, kun mäntysuopa noin komiasti tuoksahtelee.
Inhoan vanhvoja tuoksuja.
Jotkut tällää vessoihinsa jotakin mitälie haisulia, ja hitto ku pitää pissua nopiaa, että ehtis kaikki tulla siinä ajassa, kun istuu hengittämättä pytyllä:)
Minun mielestäni raikas huonetuoksu on semmonen, että ei haise tunkkaiselle, ei omituisuudelle, ei homehtavalle jollekin, ei voimakkaille pesuaineille. Eli ettei tuoksu mikään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398