On muuten ikäisekseen hyvännäköinen nainen.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4c1bf600-2e81-4779-92d0-3a38eadb7f3e
Satu haluaa löytää miehen lavatansseista
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
tosi kiva lukea kunnon naisistakin jotakin eikä aina tinderinaisista niin kyllästyttää jo seksiseuralaiset
- Anonyymi
Mitäs jos ette lukisi naisista vaan hakisitte ihan oikean elämän kokemusta jostain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs jos ette lukisi naisista vaan hakisitte ihan oikean elämän kokemusta jostain?
kunnon naiset kiinnostavat ja totta löytyiskin yksi kunnon nainen ja sen kanssa kokisin koko loppu elämäni kokemuksia
- Anonyymi
Jonkuhan heitä on pantava kun ei teistä ätmeistä ole siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se tapahtuu?
- Anonyymi
Satu on liian fiksu normi miehelle. Lavatansseissa käy vain yksinäiset ukonrähjät, satu haluaa jonkun insinöörin tai toimitusjohtajan.
- Anonyymi
Miehestähän tuo ei puhunut vaan parisuhteesta. Tulis tänne sinkut palstalle ettii itselleen luuserinaisen tai luuserimiehen. Kaikki me täällä tyhmiä luusereita ollaan. Ihan kaikki
- Anonyymi
Olen yhtä vanhanaikainen kuin Satu. Kaikki mieskokemukseni (16-vuotiaasta alkaen) ovat saaneet alkunsa tanssilavoilta. Kokeilin muutama vuosi sitten e-kontaktia, mutta ei ollut pidempiä kuin yhden viikonlopun tapauksia. Siten nettideittailu ei tuota tulosta. Tinderiä en ole vielä kokeillutkaan.
- Anonyymi
niin ehkä tinderi on epätoivoisille kun livessä ei kukaan huoli niin tinderi yms on ainoa paikka löytää edes hetken seuraa ja pian tottuu siihen ja hetken päästä ei osaa olla edes kunnon ihmisten kanssa niin tinderissä on ne vähän huonommat ihmiset ja normaalissa elämässä ihmiset yrittää välttää heitä niin tinderiläinen pärjää vain toisten tinderiläisten kanssa niin heillä samat mietteet aatokset ja arvot
- Anonyymi
Näin se on että kumppani löytyy baareista tai tansseista ja siksi satukin käy tansseissa koska tietää ettei kukaan tule selvinpäin iskemään. Miehet on sosiaalisia vain kännissä.
T: Viinamies- Anonyymi
Naiset haluavat tavata miehet paikoissa joissa juodaan viinaa.
Viinamies on mukana juomassa viinaa ja tapaa naisia.
Raitis mies on yksin eikä tapaa ketään.
t. viinamies
- Anonyymi
tinderiläiset ei oikein tykkää sadusta koska on kunnon nainen niin näihin naisiin miehet rakastuu ja heistä saa kunnon naisen ja hyvän vaimon
- Anonyymi
Ihan tiedoksi vaan, että Tinderissä on paljon naisia, jotka eivät etsi yhden illan juttuja tai seksiä. Moni etsii vakavaa suhdetta. Se aika, jonka itse kokeilin Tinderiä opetti tämän. Juttelinkin muutaman fiksun oloisen naisen kanssa siellä. Monen naisen profiilissa luki, että ei seksiseuraa tai mitäön fwb juttuja. Tositarkoituksella olivat. Moni on löytänyt Tinderistä elämänkumppanin.
Jotenkin se on vaan leimautunut seksiseurasovellukseksi. Mutta sitä se ei todellakaan pelkästään ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959