naurettavaa

Anonyymi

Nyt voi kirjoittaa, vaikka omalla nimellä, mutta en sitä tee. 26 vuotiaana töihin siihen asti opiskelua. Lähes 40 vuotta uraa takana ja ei todellakaan duunarina, vaan heidän esimiehenä. Olen saanut nauttia hyvistä työpaikoista, hyvästä palkasta ja ennen kaikkea hienosta suomen maasta, missä olen työskennellyt. Viimeiset 10 vuotta on ollut ihmeellistä aikaa. Työläiset ovat alkaneet haukkua vihervasemmistoa. Ihmettelen kun tiedän heidän palkkansa olevan noin 50-60 tuhatta euroa, mitä muuta he ovat kuin vasemmistoa. Työläisten pitäisi olla työläisten puolella, mutta EI he luulevat olevansa kokoomuslaisia, tai perussuomalaisia. Suuri puhallus oli viime vaalit, he äänesti kokoomusta ja Perussuomalaisia. Eivätkö he ymmärrä, että nämä puolueet ajavat meidän hyväosaisten asioita. En toki valita, mutta säälittää työtä tekevien puolesta, he kuiten omalla työllään rikastuttavat varakkaita ihmisiä. No ei mitään, kokoomus ja persut hallitukseen ja kiky jatkuu ja voin luvata entistä pahempana, siis jos duunareita ajatellaan.

5

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kellokortilla ne KAIKKI duunarit töitään tekee. Joillakin on vaan kauniimpia luuloja olemassa-olostaan.
      Virtsa kuuluu urinaaliin, ei päähän.

• Anonyymi

Jopas oli jakomielitautinen tarina

Ps. en uskonu sanaakaan

• Anonyymi

Voi sinusta työttömästä tuntua jakomieliseltä, mutta noin voi elämässä käydä ja käykin. Suomessa on kaltaisiani paljon. Toiset tekee työtä, maksaa verot, pitää yhteiskuntaa pystyssä. Sitä en tiedä onko siinä järkeä, mutta ei kai siinäkään ole , jos elää toisten veronmaksajien siivellä. En näe paljoa eroa matuilla ja suomalaisilla laiskoilla, molemmat elävät ja kuluttavat yhteiskunnan rahoja. Kokeile mennä töihin, vaikka kuukaudeksi, niin sitä kutsutaan palkaksi, jonka se työnantaja maksaa tilillesi. ÄLÄ missään nimessä kysy, koska toimeentulotuki maksetaan työnantajalta, meinaa vaan kun muuta et vissiin ole koskaan saanut.

• Anonyymi

Perussuomalaiset ovat duunarin puolella. Siniset eli vanhat persut eivät. Duunarit eivät tienaa yleensä kuin 30te vuodessa. Tyhmiä puhut 50-60te ansioista. Sellaisiin tuloihin pääsee vain UPM:llä tai TVO:lla tekemällä rankkaa keskeytymätöntä kolmivuorotyötä. Palkka olisi 40 prosenttia pienempi ilman vuoro yms. lisiä.

• Anonyymi

Mistä lähtien suomessa ja yleensä maailmalla Oikeistopuolue on ajanut työläisten asioita. Kerrataan: Vasemmalla puolella puoluekentässä on työläisten asioita ajavia, kun taas oikeisto ajaa yrittäjien ja varakkaiden ihmisten asioita. Ihan vaan katsomalla PS puolueen johtajien koulutusta, elintasoa ja asuinpaikkoja, voi tyhmempikin päätellä, että nyt ei duunarit kiinnosta, siis muuten kuin äänten muodossa. Onhan Jussi jo lyönyt agendansa pöytään, lukekaa ja miettikää kenen asioita ajaa. Menitte vaan äänestämään maahanmuutto ja ilmastoasioita vastaan, mutta kun ne ovat täysin epä relevantteja asioita suuressa kuvassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      195
      1506
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1268
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      1003
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      940
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      863
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      853
    7. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      840
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      814
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      810
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32