Millä joukkueella on SM-liigan rumin peliasu? Omasta mielestäni Kärpillä. Synkän musta ja täynnä pieniä mainoksia, vähäinen keltainen värikin sopii huonosti.
Rumin peliasu?
13
1086
Vastaukset
- kiekko-mies
Minun mielestäni kenelläkään joukkueella ei ole rumaa pelipaitaa, minusta kaikilla on hienot pelipaidat, jotenka vastaukseni on: ei millään joukkueella.
- Savonmies
Rumaa ei ole kellään.
Komein asu kaikista sarjoista on SaPKolla. Pässipaita puskee taas! Pidän rumimpana SaiPan mustaa pelipaitaa, eikä se keltainenkaan mieltä ylennä.
JYPin musta paita on kieltämättä myös varsin tyylitön, mutta JYPillä on valkoinen paita kuitenkin varsin hieno.
Pakko se on tunnustaa, että Kärppien musta paita on ruma ku perseestä revitty. Valkoisesta paidasta pidän kyllä ja onneksi ymmärtävät maailmalla liikkuessaan käyttää sitä.
HPK:lla ja Bluesilla on myös tummat paidat selvästi heikommat kuin mitä valkeat. En kuitenkaan pitäisi niitä enää rumina, jotenkin keskinkertaisina vain.
Muiden paidat onkin sitten tyylikkäitä.- R.E.D
on kaikista rumin tilkkutäkki.HIFKin kotipaita hienoin.
- BenAmy
Löytyvät Kärpiltä ja Tps:ltä. Musta on tyylikäs väri. Sääli ettei sitä oikein näy kaikkien mainosten alta.
- bggg
enpä tiedä.
- stefan
bggg kirjoitti:
enpä tiedä.
musta Pelicansin mustat paidat. ne nyt vaa on niin helvetin rumat
- Savonmies
stefan kirjoitti:
musta Pelicansin mustat paidat. ne nyt vaa on niin helvetin rumat
Tod.näköisesti kyseiset vesilinnut pelaavat ensi kaudella kakkosessa, sinnehän se konkurssi vie.
- Tilde
Savonmies kirjoitti:
Tod.näköisesti kyseiset vesilinnut pelaavat ensi kaudella kakkosessa, sinnehän se konkurssi vie.
Mun mielestä hienoimmat paidat on Pelicanseilla!! Turkoosi on IN... Vituttaa, ku kaikilla on mustat tai valkeat paiat. Mun mielestä Bluesin paiat on helvetin rumia...
- Criippi
Voispa kaikki joukkueet pelata niillä 70-luvun paidoilla, ne on niin MAHTAVIA!!! EI MAINOKSIA!! EI TURHAA PASKAA!!!!! Esim. Ilveksen ne vihreet paidat on tosi hienoja
- man-legally
paidat on hienoja.
- djiofioig
man-legally kirjoitti:
paidat on hienoja.
on hienimmat paidat ne keltaset ja narreil ja ässil on rumimmat paidat!!!!!!
- blackmagictiger
jota joskus 70-80.80-90.l oli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa572235En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321714- 101524
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751519Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1051089
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 20979