https://yle.fi/uutiset/3-10752111?origin=rss
Niin mies miksi olet tiukkapipo etkä juo viinaa muten muut. Raitista miestä vihataan ja oudoksutaan naiset myös kyselee miksi et juo koska nainen ei halua raitista miestä kumppaniksi. Miehen pitääkin juoda viinaa jotta voi naisia tavata ja jutella niitten kanssa.
Raitis mies on tiukkapipo
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Raitis mies pelkää ihmisiä.
Piileskelee mielellään kotiympyröissä, jokainen päivä samanlainen kuin edellinen.
Mitään ei tapahdu elämässä.
t. Narumyyjä- Anonyymi
Aloittajan väite on puppua. Mieheni oli absolutisti ja asuimme yhdessä hyvissä tunnelmissa.
Ihailin jatkuvasti häntä, en vihannut kertaakaan. En havainnut tiukkapipoisuutta muussa kuin sovinismissa.
- Anonyymi
Raitis mies viettää kesän yksin. Ei tule kutsuja pihajuhliin- Viinamies juhlii naisten kanssa mökillä ja viinamiehellä on kavereita. Raitista miestä syrjitään joten kannattaa nyt alkaa viinaa juomaan vaikka ei haluaisi mutta sitä joutuu elämässä tekemään asioita joita ei halua mutta jos naisia haluaa tavat niin viinaa pitää juoda.
T: Viinamies Raitis mies ei pane kesällä
Liian heikot aineet viinamiehellä, kun palstailemaankin vielä kykenee. :D
- Anonyymi
Jos ei juo viinaa, jää joukon ulkopuolelle.
Kannattaa vain kiltisti juoda viinaa.
t. viinamies- Anonyymi
Jos juo viinaa, niin ei kykene muuhun kuin taistelemaan päivästä toiseen samaa mantraa Suoli24 sivulla.
- Anonyymi
Olette taas viikonloppuna yksin koska ette uskonut minua että viinaa pitää juoda.
T: Viinamies
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959