Panohalut.

Anonyymi

Onko teillä kovat panohalut?

13

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiiä sitten kovista, mutta halut on

• Anonyymi

On todella kovat. Tänäänkin aamuvuorossa töissä ajattelin seksiä koko ajan ja katselin yhtä naista työpaikalla tosi hyvännäköinen ja ajattelin miten sais rakastella sen kanssa.

• Anonyymi

koko ajan panettaa

• Anonyymi

Ei niin minkäänlaisia. Pleikka viina ja runkku riittää. Vaikka joku nainen tulisi kotioven taakse itseään tyrkyttämään, en huolisi.

• Iha hirneet, ei tiiä kuinka päien luudalla istusi. :D

• Ainahan se mielessä on.

• Anonyymi

Naiset varmaan ihan tahalleen pukeutuu tiukkoihin trikoihin, et varmasti näkyy tiukka ja muodokas takapuoli ja pimperon edustakin, että varmana miehiä alkaa panettaan, kun naisen tiukoissa trikoissa näkevät ja vielä sekin, että pyöräilevät näissä tiukoissa trikoissa, että toivoo olevansa naisen pyöränsatula.

Ätmi toteaa

• Anonyymi

Vai että pyörän satula🤣 Aikamoista mantraa tämä ätmin kerronta. Laita verkkarit jalkaan, hyppää pyörän satulaan ja lähe "ajelee"

• Jokainen mies haluaisi olla pyöränsatulamies

• Anonyymi

No kyllä mun tilille sais joku panna rahaa ja kovasti. Pitäis laskuja maksella!

• Naiset voi panna itseään vaikka banaanilla

• Anonyymi

Tinder on sitä varten jos panettaa. Sieltä saa naisen aika nopeastikin.

• Anonyymi

Naiset pyrkii tahallaan kiihottamaan miehen orgiksen partaalle ja sitten ei annetakaan pillua ja petetään luottamus. TODELLA TÖRKEÄÄ!!!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1389
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      978
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      921
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      919
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      861
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      796
    Aihe