åt stackars ingenjörsstuderade som slarvat med svenskastudierna?Eller var det inte medvetna om fordringarna i svenska,inte tagit reda på,mycket slarvigt.
Har vi faktiskt resurser att bekosta stödundervisning
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ska folk belönas för lathet och slarv ?
- Anonyymi
Daltas det lika mycket med andra studerande ?
- Anonyymi
Joidenkin osalta kyse voi toki olla myös laiskuudesta ja lepsuudesta. Heidänkin suhteen tulee ymmärtää samanaikaisesti opiskeltavia ammatillisesti keskeisiä opintoaineita, jotka ovat heille keskeisempiä.
Myös olosuhde tai hyvinkin kunnioitettava tehtävä voi olla syynä nuoren valintoihin.
Heidän terve harkintansa ja kokemuksensa lienee kertonut, että tuota minä en tarvitse. Etkö siis kunnioita heidän oikeuttaan päättää asiasta syistä, joita et edes tunne?
Useampien osalta ei edes ole kyse laiskuudesta tai lepsuudesta. - Anonyymi
Naturligtvis kan det finnas många orsaker men också fråga om att man inte ids satsa på att lära sig.
Det är ju ändå fråga om"vuxna"studerande. Anonyymi kirjoitti:
Joidenkin osalta kyse voi toki olla myös laiskuudesta ja lepsuudesta. Heidänkin suhteen tulee ymmärtää samanaikaisesti opiskeltavia ammatillisesti keskeisiä opintoaineita, jotka ovat heille keskeisempiä.
Myös olosuhde tai hyvinkin kunnioitettava tehtävä voi olla syynä nuoren valintoihin.
Heidän terve harkintansa ja kokemuksensa lienee kertonut, että tuota minä en tarvitse. Etkö siis kunnioita heidän oikeuttaan päättää asiasta syistä, joita et edes tunne?
Useampien osalta ei edes ole kyse laiskuudesta tai lepsuudesta."Myös olosuhde tai hyvinkin kunnioitettava tehtävä voi olla syynä nuoren valintoihin. "
Tällaista "korukieltä" on hieman vaikea ymmärtää, mitä oikein ajat takaa ? Mikä "kunnioitettava tehtävä" nuorella voi olla ??- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naturligtvis kan det finnas många orsaker men också fråga om att man inte ids satsa på att lära sig.
Det är ju ändå fråga om"vuxna"studerande.Todellakin, kyse on aikuisista opiskelijoista, joiden tulee paitsi osata jo opiskella itsenäisesti, myös ottaa vastuu opinnoistaan. Ei loputtomalla paapomisella päästä puusta pitkälle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin, kyse on aikuisista opiskelijoista, joiden tulee paitsi osata jo opiskella itsenäisesti, myös ottaa vastuu opinnoistaan. Ei loputtomalla paapomisella päästä puusta pitkälle!
Ännu i högstadiet kan man godkänna slapphet ,(hormonerna surrar )men inte när det är frågan om mera avancerande utblidning.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Useampien osalta ei edes ole kyse laiskuudesta tai lepsuudesta.Det är rätt att sub prime kuggas rakt av. Strunt samma vilken orsak de skyller på då prima vara finns att tillgå till samma pris.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391829En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421368Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81151
- 121058
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80909