Har vi faktiskt resurser att bekosta stödundervisning

Anonyymi

åt stackars ingenjörsstuderade som slarvat med svenskastudierna?Eller var det inte medvetna om fordringarna i svenska,inte tagit reda på,mycket slarvigt.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ska folk belönas för lathet och slarv ?

• Anonyymi

Daltas det lika mycket med andra studerande ?

• Anonyymi

Joidenkin osalta kyse voi toki olla myös laiskuudesta ja lepsuudesta. Heidänkin suhteen tulee ymmärtää samanaikaisesti opiskeltavia ammatillisesti keskeisiä opintoaineita, jotka ovat heille keskeisempiä.
        Myös olosuhde tai hyvinkin kunnioitettava tehtävä voi olla syynä nuoren valintoihin.

Heidän terve harkintansa ja kokemuksensa lienee kertonut, että tuota minä en tarvitse. Etkö siis kunnioita heidän oikeuttaan päättää asiasta syistä, joita et edes tunne?
        Useampien osalta ei edes ole kyse laiskuudesta tai lepsuudesta.

• Anonyymi

Naturligtvis kan det finnas många orsaker men också fråga om att man inte ids satsa på att lära sig.
        Det är ju ändå fråga om"vuxna"studerande.

• Anonyymi kirjoitti:

Joidenkin osalta kyse voi toki olla myös laiskuudesta ja lepsuudesta. Heidänkin suhteen tulee ymmärtää samanaikaisesti opiskeltavia ammatillisesti keskeisiä opintoaineita, jotka ovat heille keskeisempiä.
        Myös olosuhde tai hyvinkin kunnioitettava tehtävä voi olla syynä nuoren valintoihin.

Heidän terve harkintansa ja kokemuksensa lienee kertonut, että tuota minä en tarvitse. Etkö siis kunnioita heidän oikeuttaan päättää asiasta syistä, joita et edes tunne?

"Myös olosuhde tai hyvinkin kunnioitettava tehtävä voi olla syynä nuoren valintoihin. "

Tällaista "korukieltä" on hieman vaikea ymmärtää, mitä oikein ajat takaa ? Mikä "kunnioitettava tehtävä" nuorella voi olla ??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naturligtvis kan det finnas många orsaker men också fråga om att man inte ids satsa på att lära sig.
        Det är ju ändå fråga om"vuxna"studerande.

Todellakin, kyse on aikuisista opiskelijoista, joiden tulee paitsi osata jo opiskella itsenäisesti, myös ottaa vastuu opinnoistaan. Ei loputtomalla paapomisella päästä puusta pitkälle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellakin, kyse on aikuisista opiskelijoista, joiden tulee paitsi osata jo opiskella itsenäisesti, myös ottaa vastuu opinnoistaan. Ei loputtomalla paapomisella päästä puusta pitkälle!

Ännu i högstadiet kan man godkänna slapphet ,(hormonerna surrar )men inte när det är frågan om mera avancerande utblidning.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Det är rätt att sub prime kuggas rakt av. Strunt samma vilken orsak de skyller på då prima vara finns att tillgå till samma pris.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1829
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1608
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1368
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1151
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1058
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      961
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      909
    Aihe