Siniset syyttää huonosta vaalimenestyksestä perussuomalaisia ,
puheista jotta siniset ovat pettureita,
hassua,
mutta sinisethän petti perussuomalaiset,
he ihan itse lähti peussuomalaisista pois
vaikka heitä oli äänestetty perussuomalaisina,
sinisten on vaikea hyväksyä omia ratkaisujaan,
surullista,,,
olisi kannattanu miettiä ensin piiiiiiiiitkään enenkuin lähtivät persuista,
Korvaan särähti uutinen !
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Harmi heidän puolestaan,
kun lähtivät perussuomalaisista,
jos olisivat pysyneet persuissa
nyt heillä olisi töitä taas neljäksi vuodeksi,
eikä niitten politiikka olisi juurikaan poikennu perujen politiikasta,
sitäpaitsi perussuomalaisista olisi tullu kertaheitolla suomen suurin,
kaikien aikojen suurin puolue , SDP olisi jääny komeesti toiseksi, Kukahan sellaisia tuuliviirejä olisi voinut äänestääkään, jotka olisivat ensin saanet ääniä sinisille ja ehkä sitten jonkun ajan päästä ilmoittaneet, että ei kun nyt me aletaankin olla punaisia.
- Anonyymi
Sinisten on tyhmää syyttää " emäpuoluetta "
itse tekivät pahan virheen, olivat oikeesti pettureita, - Anonyymi
...Niin ``Käpykaartilaisia.``
Kerrankin samaa mieltä Tellukan kanssa. Soini söi sanansa ja sinistyi ja pullistui. Euro vaaleissa kannattaa harkita tarkkaan takinkääntäjien temppuja.
- Anonyymi
EU-vaaleissa äänestän vain ja ainoastaan henkilöä, joka ilmoittaa ja keskittyy meppityöhön.
Kahdella jakkaralla pelaajien päiden yli katson ja heivaan täysin.
Mitään papparaisia en äänestä, koska ovat keräämässä vain parempaa eläkettä ja mitäs, onko Brysselissä kivaa istua katukahveella...ehkä.
Nämä meidän mepit eivät juuri kerro mitään tekemisistään esim. äänestyksistä jne.
En vastusta EU:ta, mutta melkoinen hallintohirviö se on ja kalliskin.
Beng- Anonyymi
Tuota tietojen tulemista EU:sta minäkin kummastelen. Äärettömän vähän tulee tapahtumista, äänestyksistä, valmisteluista.
Beng
Minäkään en aio kahdella pallilla istuvaa äänestää.
Katselin viimeviikolla jotain iltapäivänettilehteä. Siinä oli meppien haastatteluja siitä mitä ovat tehneet siellä.
- Anonyymi
Aion äänestää mepiksi pesuja joko juoppoa naisten pahoinpitelijää sahuri Hakkarairaista tai homo Sebastian Tynkkystä joka rakastunut mustaan maahanmuuttajaan.
- Anonyymi
höpön höpö,,,
EIKÄ OOO ne on vain kavereita,,,
pöljäkö oot,,
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391829En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141414Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421368Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81161
- 121058
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80919