...tilittää haastattelussa:
https://www.verkkouutiset.fi/timo-soini-ryopyttaa-isssa-perussuomalaisten-fetissioikeistoa/
Näyttää Soinille olevan kova paikka. Itse ratsasti valheella ministeriksi,tuhosi puolueen, hävitti äänestäjät tukijoukoiltaan ja nyt sitten yrittää kaikin tavoin mollata perussuomalaisia jotka ovat juri nyt sellaisia kuin kansa on halunnutkin niiden olevan. Toivottavasti nyt linja pitää toisin kuin kuin takinkääntäjän aikoina.
" Omana aikanani islam ei ollut sellainen mörkö kuin se on nyt. Ja heille uskonto ylipäätään on mörkö.
Timo Soinin mukaan nähtävissä on myös merkkejä siitä, että puolue on siirtymässä islamin vastustamisesta myös esimerkiksi lestadiolaisten aggressiiviseen vastustamiseen."
No islamin vastaisuudella se soinikin ne tarvittavat äänet jytkyyn hankki ja mitä tulee tuohon lestojen vastustamiseen siihen on syynsä, lesta tuhosi tulevaisuuden Suomesta.
Katkera takinkääntäjäpersu...
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Halla-Aho ja kumppanit joutuvat kääntämään takkinsa, jos ikuisesta oppositiosta hallitukseen hinkuvat.
Halla-aho ei vie joukkojaan hallitukseen, se on satavarma juttu. Räksyttävät puskista...
Soinille nostan hattua, mies lähti takaamaan oikeistohallituksen ohjelmaa.- Anonyymi
Iku-Turso kirjoitti:
Halla-aho ei vie joukkojaan hallitukseen, se on satavarma juttu. Räksyttävät puskista...
Soinille nostan hattua, mies lähti takaamaan oikeistohallituksen ohjelmaa.Todennäköisesti ei viekään, vaikka se kyllä on jo pyrkinyt vihervasemmistoa nuoleskelemaan siihen malliin, että hinkua on....
- Anonyymi
Timo Soini on järjen ääni kaikesta huolimatta. Kansan mies. Oikea populistipoliitikko hyvässä hengessä. Timo Soinin uskontomyönteisyys on positiivista ja tekee hänestä oikean ihmisen. Halla-ahot ja muut taas eivät ole edes oikeita poliitikkoja, heidän toiminnassaan on jotain sairasta, robottimaista ja outoa - ehkä juuri jotain samaa kuin oli natsisaksassa natsipomoissa. He ovat sattuman oikkuja. Ovat valmiita mihin vaan, jotta oma sairas ja hauras minäkuva pysyy koossa. Halla-aho ja kumppanit ihmettelevät kauhunsekaisen omahyväisyyden vallassa miten ovat päätyneet nykyiselle paikalleen poliitiikkaan, kun eivät edes tiedä keitä ovat ja mitä haluavat ja miksi ovat politiikassa mukana.
Se mikä ero Timo Soinissa ja Halla-ahossa on, että Timo Soini viihtyy ihmisten kanssa ja Halla-aho taas pelkää ja inhoaa ihmisiä.
Toisaalta sitten Soini olisi antanut tukensa käsittämättömälle koplaukselle sote-hankkeessa, joten voiko sanoa oikein mitään hyvää tästä sakista!Kumpi kuulostaa valtiomieheltä? Avauksen katkeroituneen soinin nillitys vai jussin esim. tämä lausunto:
https://www.verkkouutiset.fi/jussi-halla-aho-suomen-etu-olisi-erota-eusta/- Anonyymi
Soini piirtyi historiaan ikuisena hillotolppamiehenä.
Anonyymi kirjoitti:
Soini piirtyi historiaan ikuisena hillotolppamiehenä.
Hillotolppamiehestä voitaisiin modata mainio kusitolppa koirille. Jos siitä tehtäisiin semmoisia puutarhatonttufiguureja joita sijoitettaisiin sitten kulkuväylien varrelle olisi se ehkä oikea paikka sen näkyvyydelle.
Ikävä kyllä totuus ettei pitänyt puheita jonka arvostus menee alas.
No kun dark fear ei äänestänyt persuja niin ne hävisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806