No mitäs palstallaisten lauantaihin kuuluu? Kävin kaljalla keskustassa kun on niin lämmin päivä 21 näyttää mittari.
Hyvää lauantaita
10
76
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan vitun tyhmää olla selvänä tälläisenä päivänä. Menen kohta saunaan ja grillaamaan pihalle.
- Anonyymi
Kävin autoajelulla katsomassa maisemia. Ja voin sanoa, että hyvät oli maisemat.
- Anonyymi
Kävin merellä veneilemässä, ihan tyyni keli oli hienoa ajella.
Päiväkaljat ois kyllä kivat! Hitto kun tää Suomi on niin rajoittunut maa, että ei voi pikkuhönössä olla töissä. :oD
"nollatoleranssi!" Pyh! Ei se ois ihan just! :oD- Anonyymi
Muuten olen samaa mieltä mutta töissä et ole kuitenkaan vaan työtön.
Anonyymi kirjoitti:
Muuten olen samaa mieltä mutta töissä et ole kuitenkaan vaan työtön.
No tavallaan et arvaakaan miten oikeassa olet! :oD
Mutta työpaikalla mä olen. ;oD
Kyllä olut maistuu tälläisenä päivänä. Huhtikuu on ja todella lämmin päivä
- Anonyymi
Aamulla saunan lämmitin. Mopoon päivällä pinnoja etsin kaupungilta. Yli sata km ajoin. Ei löydy!
Litran halpaa (?) Lidlin kaljaa join. Nyt itseni viereen aion köllähtää... - Anonyymi
Päivän lenkkeilin tyttären kanssa ja nyt illalla oli pahat mielessä ja menin baariin. Pitkästä aikaa, siitä on varmaan vuosi kun viimeksi kävin.
Vanhat tuttavat ovat näköjään vielä tuttavia koska moikkaavat iloisesti. Kahden oluen ajan tarkkailin paikkaa ja totesin ettei yhdessä vuodessa mikään muutu. Tunnin kestoinen baarikeikka riitti, nyt taas kotona ja onnellisena. No thanks anymore.
AsianVierestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796