Jenny & vinkkulasi

9

53

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On muuten naamassa jo aika paljon ryppyjä. Kurppa mikä kurppa ja ei pärjää enää kymmenen vuotta nuoremmille.

• Hah..*kyynistä naurua*

Nyt kyllästynyt Tinderiin...

• Joskus hävettää naisten puolesta.

Ihme säätöä ja poukkoamista.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Joskus hävettää naisten puolesta.

Ihme säätöä ja poukkoamista.

Ehkö Jenny on oivaltanut jotain olennaista. Kun vielä opettelisi leipomaan ja poseeraisi kakkuvati kädessä niin varmaan se hyvä mieskin löytyisi :)

• Harmaaritari kirjoitti:

Ehkö Jenny on oivaltanut jotain olennaista. Kun vielä opettelisi leipomaan ja poseeraisi kakkuvati kädessä niin varmaan se hyvä mieskin löytyisi :)

Hyi!

Viisas nainen tietää alusta pitäen.

• Anonyymi

Niinpä, varsinkin kun tuli tinderissä vastaan juuri... Hehhee

• Anonyymi

Ei saatana mikä kurppa- Antoi pakit ohjelmassa monelle komeale miehelle ja nyt kehtaa valittaa ettei ole miestä. Tuon takia ei kannat miettiä treffejä vaan vie naisen nakkikioskille ja jos muija ei ole kiinnostunut niin sanoo että löydät kyllä nuoremman.

• Anonyymi

Minulle tuli kerran vastaan, olin itseasiassa lomalta tulossa juuri mökiltä, tipahdin kaupunkiin kassin kanssa. Joku nuori nainen lyöttäytyi seuraan, sanoi että: onko sinulla tulta tai tupakkaa, ei ollut, kun kaikki tavarat kassissa, sanoi tulevansa juuri salilta, myöskin kertoi että oli ollut huonot treffit jonkun ennalta tuntemattoman kanssa, viinilasit olivat juoneet ja sitten ei toiminut enää :)

Sitten piti tulla minun luokse kysymään apuja ja muuta :)

• Nainen joka ei löydä tv ohjelmassa miestä , ei ansaitse rakkautta koska omalla pinnallisuudellaan on hylännyt kaikki miehet. Kurpat itkee lehdissä sitä että ovat jakaneet itseään paskoille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1389
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      978
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      921
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      919
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      861
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      796
    Aihe