https://www.lansivayla.fi/artikkeli/765844-jenny-35-kyllastyi-tinderiin-ja-antaa-miehille-suoran-vinkin-ehka-olen-vahan
Miksiköhän minulle on tuosta Jennystä muodostunut kuva että vinkku maistuu? Tuntuu että aina kun siitä on joku lööppi niin siellä on myös vinkkua tai skumppaa. Varmaan pitäis ottaa pari viinipulloa mukaan jos veis jennyn karhunkierrokselle.
Jenny & vinkkulasi
9
53
Vastaukset
- Anonyymi
On muuten naamassa jo aika paljon ryppyjä. Kurppa mikä kurppa ja ei pärjää enää kymmenen vuotta nuoremmille.
Hah..*kyynistä naurua*
Nyt kyllästynyt Tinderiin...misspönttöuuni kirjoitti:
Joskus hävettää naisten puolesta.
Ihme säätöä ja poukkoamista.Ehkö Jenny on oivaltanut jotain olennaista. Kun vielä opettelisi leipomaan ja poseeraisi kakkuvati kädessä niin varmaan se hyvä mieskin löytyisi :)
Harmaaritari kirjoitti:
Ehkö Jenny on oivaltanut jotain olennaista. Kun vielä opettelisi leipomaan ja poseeraisi kakkuvati kädessä niin varmaan se hyvä mieskin löytyisi :)
Hyi!
Viisas nainen tietää alusta pitäen.- Anonyymi
Niinpä, varsinkin kun tuli tinderissä vastaan juuri... Hehhee
- Anonyymi
Ei saatana mikä kurppa- Antoi pakit ohjelmassa monelle komeale miehelle ja nyt kehtaa valittaa ettei ole miestä. Tuon takia ei kannat miettiä treffejä vaan vie naisen nakkikioskille ja jos muija ei ole kiinnostunut niin sanoo että löydät kyllä nuoremman.
- Anonyymi
Minulle tuli kerran vastaan, olin itseasiassa lomalta tulossa juuri mökiltä, tipahdin kaupunkiin kassin kanssa. Joku nuori nainen lyöttäytyi seuraan, sanoi että: onko sinulla tulta tai tupakkaa, ei ollut, kun kaikki tavarat kassissa, sanoi tulevansa juuri salilta, myöskin kertoi että oli ollut huonot treffit jonkun ennalta tuntemattoman kanssa, viinilasit olivat juoneet ja sitten ei toiminut enää :)
Sitten piti tulla minun luokse kysymään apuja ja muuta :) Nainen joka ei löydä tv ohjelmassa miestä , ei ansaitse rakkautta koska omalla pinnallisuudellaan on hylännyt kaikki miehet. Kurpat itkee lehdissä sitä että ovat jakaneet itseään paskoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796