Sähköisyyden poistaminen

Anonyymi

Pidän lekottelusohvalla pestävää suojakangasta. Nyt vaihdoin kalustukseen sopivaan keinokuituturkiskankaaseen. Vitsi kun hyvännäköinen. Pesin sen ja nyt huomaan että se älyttömän sähköinen. Noustessani siitä joka paikassa napsuu ja räiskyy, enemmän kuin pitkään aikaan missään muussa tilanteessa.
Käytän huuhteluainetta juhlapuserossa, jonka puen vain silloin tällöin. En halua käyttää huuhteluainetta sellaisessa paikassa, jonka kanssa olen jatkuvasti tekemisissä. Joo, myönnän että on omituiset periaatteet, mutta ne on, ja se on ihan oma tarinansa.
Tiedättekö jotain muuta tapaa millä voi poistaa kankaasta sähköisyyden kuin huuhteluaine?

6

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin. Sekä nuo keinokuitukankaat että huuhteluaineet kuormittavat luontoa. En itse käytä.
      Luin jonkun artikkelin, jossa vauvan kosteuspyyhkeitä suositeltiin jos jonkinlaiseen käyttöön. Esim. sähköisyyden poistoon niin tekstiileistä kuin hiuksistakin.

• Anonyymi

Vautsi, luulisi olevan ekoa, luen kaupassa tuoteselosteen ennekuin ostan. Kiitos. On tietenkin vaihtoehto että siedän vaan sätkyilyn.

• Jospa hankkisit aitoja turkisvuotia ja ompeluttaisit niistä alustan. :)

• Lampaantaljoja poltetaan ja haudataan maahan salaa, kun aidot nahkat ja taljat ovat joidenkin tahojen mielestä elimiin kohdistunutta riistoa ja niitä ei saisi siksi käyttää. Itse hain kerran naapurista muutamalla kympillä ruskeita lyhytkarvaisia lampaantaljoja ja ovat sellaisenaan sohvalla talvisin. Aivan ihania. Siivouspäivänä tamppaan ja harjaan ne. Talvella pyörittelen hangessa ja keväällä tamppaan hyväksi ja harjaan ja laitan kesänajaksi kaappiin rulalle. Sopivat vanhaan talon sisustukseen ja hoitavat kolotuksia. Ovat olleet viisivuotta jo käytössä ja kuin uudet aina huolellisen harjauksen jälkeen.

• Anonyymi

Etikkaa huuhteluveteen.

• Anonyymi

En tiedä tehoisko siihen karvaan, mutta mä olen saanut vaatteista sähköisyyttä pois metallihenkarilla vetelemällä.....huuhteluaineita en käytä, joskus ihan tavallista etikkaa....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4790
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1332
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      127
      1111
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1055
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      253
      950
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      71
      942
    Aihe