Voisiko joku suomentaa mulle sen mäkkärin mainoksen, jossa perhe on juhlissa naama pitkällään. Pöytä notkuu herkuista ja sit nämä ääliöt menee mäkkärin autokaistalle nälkäsinä. Loppuiko ruoka juhlissa kesken?
Mäkkärin omituinen mainos
6
114
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmeisesti kyseessä oli ruoka-aineallergia, sillä pöydässä näkyi olevan mereneläviä kuten simpukoita ja katkarapuja. Ja hamppari taas ei aiheuttanut mitään allergiaa kuten perheen fiksuin oli niitä tarjoamassa drive-in kaistalta.
- Anonyymi
Koko perhekö oli sitten allergisia kalalle? Kun näytti niitä annoksia tulevan autoon enemmän kuin yksi? Vai oliko muut perheenjäsenet solidaarisia ja jättivät myös juhlissa syömättä?
- Anonyymi
Söisin kyllä mieluummin niitä juhlaruokia siinä mainoksessa, kuin mäkkärin hirveätä moskaa. :D
- Anonyymi
"Naama pitkällään?"
Se on "naama PITKÄNÄ," amisurpo.- Anonyymi
Jaa, että teilläpäin sanotaan niin? En ole käynyt amista, luojan kiitos.
- Anonyymi
En usko, että ruokajuhlissa loppui kesken. Ruuassa ei myöskään näyttänyt olevan mitään vikaa.
Tämän perheen jäsenet olivat vain juntteja, jotka eivät olleet tottuneet syömään hyvää ja monipuolista ruokaa. Siksi he menivät mäkkäriin syömään vehnähöttöä ja rasvaraneja.
Tosi huono mainos, sillä eihän kukaan halua samaistua juntteihin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709