Miten päälle 60 pukeutuisi, jotta olisi vielä uskottavan oloinen, kuten nyt esimerkiksi siinä televisiosarjassa Vera Stanhope, tyystin omaa luokkaansa.
Mekko, housut vai hame
26
73
Vastaukset
- Anonyymi
Ettäkö alaston totuus pitäisi peittää uskottavuuspukeutumisella?
- Anonyymi
Kyllähän tässä iässä alkaa olla se puupalttoo uskottavin ja sopivin asusta.
- Anonyymi
Ehdottomasti.
Ja ellei tahdo tuhlata, voi ostaa pahvipalttoon, mielellään aaltopahvista jossa mekkomaisia vekkejä, niin muoti olisi uskottavan arjellinen. Anonyymi kirjoitti:
Ehdottomasti.
Ja ellei tahdo tuhlata, voi ostaa pahvipalttoon, mielellään aaltopahvista jossa mekkomaisia vekkejä, niin muoti olisi uskottavan arjellinen.Toinen helpompi vaihtoehto olisi säkki. Tosin kankaana aika vaativa ihoa vasten. Alle voisi laittaa sitten mitä vaan. Eipä täällä ole oikein minulle sopivia keskustelun aiheita. Ja niin vähän keskustelu kumppaneita.
- Anonyymi
En tunne kyseistä tv-sarjaa ...mutta ilman housuja en ainakaan lähtisi minnekään ... no ..ehkä saunaan tai suihkuun...vitsi..
mimmimum-..mi - Anonyymi
Vera on mahtava tyyppi, fiksu ja huumorintajuinen, tykkään, mitä vaatteista väliä.
- Anonyymi
noh, katso vaikka kuinka Aira Samulin pukeutuu, - ja ikää 90 v !!
p.s. "kyllä kelpaa" - Anonyymi
Mekko,housut vai hame...?,kaikkihan noista käy,ja on mahtavan näköisiä tilanteessa kuin tilanteessa,kun materiaali on nappanahkaa ; )
-Itse ainakin arvostan - Anonyymi
Miksi hemmetin ihmeessä tuollaista asiaa pitää kysyä muilta? Etkö ihan oikeasti itse tiedä, miten sinut tulee pukea? En minä ainakaan tarvitse siihen esim. tuollaisten tyyppien neuvoja kuin ensimmäiset kommentoijat ovat. - Nm. Mini & maskara
- Anonyymi
Jos olet skotti, laita kiltti.
- Anonyymi
Kukahan lie Vera Stanhope, joka tyystin omaa luokkaa on?
Uskottavan oloinen voi olla hameessa, housuissa tai mekossa, sikälimikälisikäli ON uskottava.
Jos vaate sopii tyypille, oli ikä mikä tahansa, niin se on siinä se.
Minä en hameista piittaa. Jotenkin ei kolahda mun tyyliini.
Erimoisesti pukeudun ja juuri niin, kuten tahdon, jos erimoisesti meinaa sitä, että ei ihan prikulleen niinku pitäisi. Heh. Olipa selvästi selostettu. Mutta kuitekin niin.
Kyllä 60 ikään mennessä pitäisi tietää, mitä niskaansa pistää. Turhaa kysellä tuommoisia.
Heikunkeikku- Anonyymi
Vera on kirjailija Ann Cleevesin teosten rikoskomisario.
- Anonyymi
Kellohame kesällä kiva!
Hyvin harvoin tarvitsee vaatteillaan enää kenellekään todistaa uskottavuuttaan.
Sen kun antaa mennä, mitä hoopompaa on päällä sen parempi, ei vaikkana,
mitä helpompaa on päällä sen parempi.
tykkään hameista, housuista ja mekoista, joita ei tarvitse lainkaan ajatella, ne vain ovat yllä,
tekevät olon ja elämän kevyeksi. oikea vaate oikeassa paikassa.
Sää ja mieliala ratkaisevat
Reissuvaatteiden valinta on joskus haasteellista. Yksillä ja sampilla pitäisi pujahtaa mahdollisimman moneen paikkaan ja tilanteeseen ja kuitenkin olisi kiva jos selviäisi pienellä laukulla.- Anonyymi
Komisario Vera Stanhope on pukeutumiseltaan ihan omaa luokkaansa. Persoonallinen henkilö, ja poliisina aivan omaa luokkaansa. Hänen persoonassaan asut ovat täysin sivuseikka. Tietenkin tarkkaan harkittu tyylikeino.
Omassa arkielämässäni en voi häneen samaistua. Jokainen taaplaa tyylillään.
Olen muuten brittiläisten rikossarjojen ystävä, siellä osataan tehdä laadukasta jälkeä. - Anonyymi
Pitäisikö palata teeveen ääreen muulloinkin kuin uutisten aikaan, että voisi keskustella korkealentoisesti ja sivistyneesti telkkarissa esiintyneistä hahmoista. Tuntuvat olevan niin totta suomalaisen arjen rinnalla.
Eikö meille miehille ole mitään omaa hahmoa, johon voisi samaistua?
Tänään minulla oli viininpunainen samettipaita jonka pääliksi heitin farkkuliivit, farkut joissa ruskeat nahkakoriste "paikat", viininpunaiset merkkilenkkarit, haaleanharmaat sukat, laadukkaat kulmikkaat ovaali moniteholasit - mihinkä hahmoni voisi upottaa:
rosvo, poliisi, etsivä, juristi, pankinjohtaja, asianajaja, virkamies - vai renttu?
Omasta mielestäni olen suht free boheemi renttu, pukeudun miten sattuu.- Anonyymi
No, nyt meni kyllä sen verran ohi meikäläisen makumaailmasta, että ihan rauhassa olisit saanut ohi kulkea.
Wau… tämän miehen olemuksessa silmä lepää...
hyvä väriyhdistelmä,: farkun sini viinin puna aito nah
olemuskin on vähän boheemi renttu, kuin piste iin päällä.
Kaikki kuulostaa hyvältä maulta, varsinkin jos naiset eivät ole yhdistelmääsi valinnet
(no, hyvä on, vaikka olisivatkin...)
Jos tuohon habitukseen vielä liittyy hyvä ryhti ja somasti harmaantuneet hiukset ja pikkuparta... olisin myyty.
jaa, näkisin sinut mielelläni Donna Leon italialaisena Guido Brunettina Venetsian kattojen yllä juomassa viiniä viehkon vaimon kanssa ja ratkomassa rikoksia tuosta noin melkein kuin toisella kädellä... barokkimaisemissa...barokkimusiikin soidessa taustalla...
Voisin nähdä sieluni silmillä myös Wallanderina , yksin elelevä vähän boheemi ja joskus pikkasen hukassa oleva poliisi joka kuuntelee klassista musiikkia...
Tavallisesti nuo poliisit juoksevat puku päällä rosvojen perässä...
- Anonyymi
Miespuolisia dekkarihahmoja onkin sitten monia, Wallander, Beck, Morse, John Barnaby, George Gentley.
Ja hän, kaikkein ihanin, ajaa jopa unelma-autollani:
https://www.ksml.fi/tanaan/Siniverinen-Lynley-pysyy-coolina/159465 - Anonyymi
Vera Stanhope on vähän kuin entinen Columbo. Seuraan, hyvä sarja. Todellisuudessa mimmi on aika kivan näköinen ja varmaan livenä pukeutuu ihan eri sorttiin.
En tiedä uskottavuudesta, mutta minustakin on vaikea pukeutua tänä aikana ja tässä iässä, eli en aina itse tiedä vaikka ylempänä kirjoittajien mukaan pitäisi. Käyn useissa paikoissa kirkon ja kapakan välillä ja haluan olla joka tilanteessa oikein pukeutunut. Ainut mikä on helppo valita, on urheiluvärmeet, joka reissulla on oikeat.
On vielä vyötäröä, joten ei tarvitsisi pukeutua suoriin kaapuihin. Mutta monet mekot näyttävät liian tyttömäisiltä. Pidempi hame ei näytä sääriä kauniisti, mutta lyhyeenkään ei oikein kehtaa pukeutua Aira S:n esimerkistä huolimatta. Hameen kanssa kengät ovat ongelma, kun kauniit kengät eivät ole kävelyä varten, mukavat ovatkin sitten rumia. Juppityttäreni sanoo: kolmen tunnin kengät, kun ostaa näyttävät juhlatilaisuuksiin. Mutta pukeutuminen ei tietenkään ole iso ongelma, ei sitä muita arvostele eikä kyyläile, itsekritiikkiä vain on, muiden pukeutuminen on hyväksyttävää, olipa se melkein millaista tahansa. Onko ikä hylännyt sinut, Aloittaja-Anonyymi?
Miksi sinä esitit nuo asut ikään liittyvinä vaihtoehtoisia valintoina?
Mekkoja, hameita ja housuja on hyvin erilaisia, monenlaisia tyylejä ja pituuksiakin.
Minä pukeudun tilanteen ja oman mielialan mukaan, ja käytän kaikkia mainittuja vaihtoehtoja. Eri näköisiä ja kokoisiakin. Kuoseja ja värejä löytyy kaapista myös monenlaisia.
Voi olla väljät lahkeet tai ihan iholle asettuvat, pitkät tai lyhyet, myös leggingsejä käytän, ja joskus liehuvalahkeisia, pliseerattuja juhlahousuja.
Pitkiä ja minihameita, polven päälle tai yläpuolelle, nilkkaan asti tai liki lattiaa pyyhkäisten voivat myös helmat heilahtaa.
Jos virkanaisena pitäisi jossain virallisemmassa kuviossa esiintyä saattaisin valita vaikka vanhan, edelleen ihan hyväkuntoisen, liituraitapuvunkin, jos siltä tuntuisi.
Aikuinen voi mielestäni pukeutua aikuisen vaatteisiin ja valita oman linjansa ihan oman mielensä mukaan. Asun materiaali, kuosi ja laatu kertovat yhtä ja toista, joskus voi halvallakin saada ihan tyylikkäitä vaatteita.
Luulen, että me aikuiset säilytämme uskottavuuden, kun emme ryhdy esittämään jotain vierasta tyyppiä. ;)- Anonyymi
Viittäkymppiä kun lähestyin, niin tuttu kysyi, että miksi en pukeudu kuten ikäiseni! En tänäkään päivänä ymmärrä, miten "ikäiseni" pitää pukeutua ja aikaa tokaisusta on kulunut lähemmäs parikymmentävuotta.
- Anonyymi
Alaston totuus on sellainen, että vetoketju ei mahdu enää kiinni tai jos mahtuu, niin sitten valuu päältä vesirajaan ja saa olla kokoajan nyhtämässä ylöspäin.
- Anonyymi
---pitkät housut työvaatteina ja tavallisessa arjessakin ihan hyvä asu mun mielestä - mummojenkin uskottavuus ei niistä mitenkään vähene edes -jos enempikin hiplaajaporukoita pyörii kimpussaan ympärillä "muissa merkeissä".
- Anonyymi
Joanna Lumley (brittinäyttelijä) käytti idänmatkoillaan Intiassa pitkiä housuja, kapeaa, polvipituista mekkoa ja ohutkankaista pohjepituista takkia sekä matalakantaisia kenkiä. Mielestäni oli todella upeen näköinen yhdistelmä
- Anonyymi
Vera Stanhope on täysin kirjailijan keksimä fiktiivinen hahmo joten minulta ainakin menee hänen pukeutumisensa täysin ohi, kuten muidenkin vastaavien hahmojen......no hametta ja mekkoa tai shortseja/capreja mun päällä ei ikinä nähdä julkisesti ja muutenkin vaatteeni on sellaisia mitkä miellyttää mun silmääni, muiden mielipiteille en anna arvoa....jos ei kestä katsoa voi katsoa muualle kuin minuun....
köyhämuteikipee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394903Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6594088Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732281Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162047MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401848- 961686
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671431OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301198- 941134
- 871121