Mä ulkoistin sut fyysiseen kanssakäyntiin

Anonyymi

Sehän ei oo pettämistä jos mä rakastelen jonkun muun kanssa samalla ajatellen sua.🙄

13

75

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ällöä.

• Anonyymi

Ihan vaan, jos siltä itsestä tuntuu. Siitähän on kysymys, mitä itse haluat.

• Anonyymi

Tähän aikaan, kun kaipaisi juttuseuraa, kaikki epäsikiöt, yönrunkkarit, paisemadot ja muut kuolleen ruumiin öttiäiset hyökkäävät palstalle voiko sanoa elämöimään.

• Anonyymi

Hihih!⚰️🎚💩🐝🤣🤣

• Anonyymi

En tee koskaan noin mutta se taitaa olla sun tapas.

• Anonyymi

Surullista.

• Anonyymi

Onhan tuokin taito sinänsä. Eipä taitais minulta ihan onnistua.

• Et taida tietää vielä rakastelusta mitään. Toi on pikkasen parempaa ku runkkaus.

• Anonyymi

Jonkun muun suullako puhut?
      Vaikea uskoa että sä itseäsi lähdet analysoimaan.
      Mut lähdetääs miettiin tätä aihetta..

Jos sä puhut jonkun toisen ihmisen mietteistä. Mikä mahtaa olla motiivi. Kiinnostaako?
      Jos sä oikeasti noin itse mietit. Miksi harrastelet fyssajumppaa. Tarkoitus jotain ihmistä härnätä kun tänne asian toteat.

Tai sitten...
      Mahtaako sulla olla seksisuhde ihmisen kanssa jonka tiedät miettivän näin? Miksi helvetissä jatkaisit sellaista. Toisaalta jos näin niin et itsekkään ole seksiin valmis kun noin henk.kohtaisia täällä julistat.

Ehkä jonain päivänä saat oman pääsi kuntoon ja olet valmis noihin puuhiin.

• Anonyymi

En pidä siitä että ajattelet minua. Ajattele jotain muuta. Kiitos ja hyvästi.

• Anonyymi

Älähän kuvittele itsestäs liikoja. Onneksi tajusin ajoissa, minkälainen olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älähän kuvittele itsestäs liikoja. Onneksi tajusin ajoissa, minkälainen olet.

Niin ja hyvästi.

• Anonyymi

Kun otat KAKKOSEEN niin ajattele mua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4973
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4209
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2311
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2087
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1888
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1473
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1193
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94